חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות ד״ר ציפורה גלרנטר

ילידת ניו יורק, למדה בבית הספר התיכון "ישיבה אוניברסיטה" ובמכללת שטרן לנשים, שם קיבלה תואר ראשון בביולוגיה, סיימה בהצטיינות בשנת 1999. היא התקבלה למספר בתי ספר לרפואה, אך בחרה ללמוד תואר ראשון ברפואת שיניים כללית באוניברסיטה לרפואה ורפואת שיניים של ניו ג'רזי. היא סיימה בהצטיינות וזכתה בפרס מטעם האקדמיה לרפואת שיניים כללית והמשיכה את לימודיה בבית החולים "ג'ייקוב" ובבית החולים "צפון מרכז ברונקס", המתמחה בניתוחים אוראליים.

זריקות ומילוי עורי ברמה הגבוהה ביותר בישראל

ד"ר גלרנטר עלתה ארצה עם משפחתה והצטרפה לצוות שיניים, שם עבדה ברפואת שיניים לילדים, פריודונטיה, אנדודונטיקה, השתלות שיניים וכירורגית הפה. ציפורה החליטה להרחיב את כישוריה על ידי לימוד אסתטיקת פנים בניו יורק, בית ספר המתמחה בזריקות ומילוי עורי. ציפורה חברה פעילה של האקדמיה האמריקאית לאסתטיקה הפנים ומוכרת על ידה. ציפורה אוהבת לעזור לאנשים להרגיש טוב יותר עם המראה שלהם, על ידי מתן שילוב של טיפולי שיניים ואסתטיקת הפנים. המטופלים שלה באמת מעריכים את תשומת הלב, האכפתיות שלה והירידה לפרטים.

שילוב בין רפואת אסתטית לפנים ולשיניים

ד"ר ציפורה מבצעת טיפולים להעלמת קמטים כדי להשלים את תחום רפואת השיניים האסתטית אצלנו במרפאה.
הטיפולים אותם מבצעת ד"ר ציפורה גלרנטר נמשכים דקות ספורות, אינם מצריכים הרדמה או זמן החלמה, אינם כואבים וניתן להתרשם מתוצאותיהם באופן מיידי.
השילוב בין הטיפולים האסתטיים לעור הפנים לבין טיפולי השיניים מאפשרים לנו לתת לכם פתרון אסתטי שלם, מהיר, זמין ומשתלם במיוחד.
מחיר טיפולי הפנים נגזרים מכמות החומר בה אנחנו צריכים לעשות שימוש ללא תלות באזור המטופל, כך יוצא שאתם מרוויחים וחוסכים עלויות רבות.

חשוב להדגיש כי כל צוות המטפלים במרפאתו של יואב אורבך עושה שימוש בחומרים איכותיים בלבד, ללא פשרות וללא עיגולי פינות.

אנחנו רואים בבריאות ובאסתטיקה שלכם ערך עליון וחשוב לנו ללוות אתכם יד ביד לתחושת ביטחון עצמי מירבית, חיוך מקסים ועור פנים שופע וחלק!

ד"ר ציפורה גלרנטר נמנית על צוות מרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך. מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבוע תור.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.