Search
Close this search box.

יישור שיניים ללא קוביות

אם בעבר יישור שיניים היה שם נרדף לטבעות או קוביות, כיום ישנן שיטות אחרות המאפשרות לבצע יישור שיניים ללא קוביות. אין ספק שגם בגיל צעיר וגם בגיל מבוגר שיניים עקומות היוו תסכול ומבוכה בקרב בני נוער ואף מבוגרים שמעולם לא ביצעו טיפול ליישורן, לרוב בשל החשש להסתובב עם טבעות על השיניים במיוחד ככל שהגיל עלה.

יישור שיניים ללא קוביות

אם בעבר ראינו יותר ויותר בני נוער המסתובבים עם קוביות על השיניים, כיום בני נוער מודעים למראה ופחות מעוניינים לשים את הקוביות על השיניים. מעבר לכך חוסר הנוחות של הקוביות הגורמים למזון להיתקע בשיניים, המראה שאינו אסתטי הביאו לכך שרבים מוותרים על יישור השיניים.

יישור שיניים: עדיף להתחיל מוקדם?

יישור שיניים עושים לאחר החלפת השיניים הזמניות בקבועות, ההמלצה היא לעשות זאת בגיל מוקדם מכמה סיבות, בגיל הנעורים הגוף עדין צומח ומתעצב כך שקל יותר לבצע שינויים משמעותיים. כיום יותר ויותר מבוגרים שוויתרו על יישור שיניים בגילך הנעורים בוחרים לעשות זאת. בניגוד לתפיסה המקובלת שיישור שיניים ניתן לעשות רק בגיל צעיר, יישור שיניים אפשרי ורצוי גם בגיל מבוגר ואין מניעה לעשות זאת ולהנות מחיוך יפה.

אנשים רבים חשים מבוכה כשהם נדרשים לבצע יישור שיניים, בשנות העשרים והשלושים לחייהם באמצעות יישור שיניים עם קוביות, המזוהה בעיקר עם בני נוער. המחשבה להסתובב עם פה מלא ברזלים הביא אותם לוותר על הרעיון של יישור שיניים. כיום קיימות מגוון שיטות ליישור שיניים גם ללא הברזלים המוכרים.

אינוויזליין

אינוויזלין היא  שיטה חדשנית המשתמשת בשיטה של קשתיות, הידועות גם בשם פלטות שקופות. הפלטות הן בנויות מחומר שקוף העוטפות את השיניים הן בעלי ומבנה דק הנסתר מעיני הסביבה. הפלטות ניתנות להסדרה במידת הצורך למשל שאוכלים או שמצחצחים שיניים. העובדה שהן פחות בולטות במראה מהקוביות מביא מבוגרים רבים ובני נוער להשתמש בהם לשם יישור השיניים.  רופא השיניים ימדוד ויזין את  הנתונים במחשב, ולאחר מכן יצור עבור המטופל את הפלטות עד להשגת התוצאה הרצויה, במהלך הטיפול הרופא יחליף את הפלטות השקופות בהתאם להתקדמות הטיפול עד להשגת החיוך המושלם.

סמכים שקופים

סמכים שקופים הם זהים לקוביות האפורות, אך במקום המראה הקלאסי ליישור שיניים ניתן להשתמש בסמכים השקופים. הטיפול הוא אותו טיפול זהו טיפול שמבוצע בדיוק כמו הטיפול הקלאסי ליישור השיניים. הסמכים השקופים פחות בולטים, ומאפשרים מידה מסוימת של אסתטיות בתהליך היישור. מחירם של הסמכים השקופים הינו נמוך יותר מזה של שיטת אינוויזליין.

סמכים פנימיים (לינגואליים)

שיטה נוספת הוא שימוש בסמכים המוכרים אבל במקום שיהיו בקדמת הפה מניחים אותם בחלק הפנימי של השיניים. הטיפול הוא אותו טיפול אבל בדרך זו לא רואים את הסמכים בכלל. שיטה זו פחות נוחה מאחר שהלשון במגע עם המסכים ובנוסף יש לצחצח את השיניים ולוודא שאוכל לא נשאר סביב לסמכים. מעבר לכך הטיפול דומה, ניתן לאכול כרגיל – ללא שום הפרעה.

ביחד נמצא את הטיפול המתאים לכם ביותר

לכל שיטה ולכל טיפול יש יתרונות וחסרונות, מעבר לכך המחיר שונה ולכן אם אינכם בטוחים באיזה טיפול לבחור? אנו נשמח לייעץ לכם ולדון ביחד במרפאה. אנחנו נציג לכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם ובהתאם לתקציב שלכם. נבחר איתכם את השיטה שתתאים להם בצורה הטובה ביותר. חשוב לזכור כי הטכנולוגיה משתכללת ומשתפרת כל הזמן. במרפאה אנו משתמשים בטכנולוגיה החדישה ביותר ואנו תמיד נמצאים בלמידה ועם היד על הדופק,

אנחנו מזמינים אתכם להגיע למרפאה לייעוץ ללא שום התחייבות כדי שתוכלו לחייך.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.