חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולים להעלמת קמטים

 

קמטים נובעים משילוב של גורמים רבים, כולל שינויים בתאי עור הפנים לאורך זמן, הפחתת קולגן ונזק הנגרם על ידי רדיקלים חופשיים בשמש ובסביבה. ואז כאשר אתה מזעיף פנים או מנסה להתרכז, השרירים בין הגבות שלך מתכווצים וגורמים לעור שלך להתקמט ולהתקפל. וכאשר אתה ממצמץ, השרירים סביב העיניים שלך מתכווצים גם הם וגורמים לקמטים להפציע ביתר שאת.

הליך קוסמטי הצובר פופולריות רבה בימינו הוא הזרקה של חומרים ייעודיים אל תוך תוך שרירי הפנים. מדובר על חומרים המרגיעים את העצבים המוטוריים האחראים לפעולת השרירים שגורמים להופעתם של אותם קמטים לא מחמיאים. כאשר השרירים הללו כבר אינם מתכווצים אז גם התנועה הדינמית שגורמת להופעת הקמטים פוסקת גם היא והעור מתחיל להתיישר ולהימתח, וכעבור שלושה עד עשרה ימים לאחר הטיפול, העור מעל השרירים האלה הופך להיות נעים למגע ובעל מראה חלק וצעיר.

זריקות אלו יכולות לעזור לך להיראות צעיר, חיוני יותר ונמרץ הרבה יותר. זה משחזר את המראה הצעיר שלך ומגביר את הביטחון העצמי שלך. גברים ונשים משתמשים בהם כדי להקטין את מראה ההזדקנות בקווים הזועמים בין עיניהם, בקווי המצח, באזורי הרכות, בגומות הסנטר, בשפת הרדיאלית (קווי המעשנים) ובקווי האף.

מאחר וטיפול זה אינו כרוך בחתכים, תפרים, או ניתוח אתה יכול לחדש את שגרת היומיום שלך ישירות לאחר הטיפול. זהו טיפול פשוט ונוח, בו ניתן אף לטשטש את תחושת ההזרקה המקומית, כדי לוודא שאינך מרגיש כאב. אתה עתיד להבחין בשינוי ובתוצאות כעבור 24 עד 48 שעות מתום הטיפול.

ההשפעות של החומרים עתידות לתת אותותיהן במשך כשלושה עד ארבעה חודשים, לאחר מכן ייתכן ויהיה צורך בטיפול חוזר. עם זאת, אנשים רבים המטופלים בחומרים הללו באופן קבוע מעידים כי מרווח הזמן הדרוש בין טיפול לטיפול מתארך לעבר 6 חודשים. מיליוני אנשים רואים בטיפולים קוסמטיים כדבר אותו יש לבצע כדרך קבע, ממש כמו השגרה והצורך לפנות לשיננית לצורך ניקוי שיניים יסודי.

טיפול להפחתת כאבי ראש וחריקת שיניים

חוקרים הבדקו את "תופעות הלוואי" של הזריקות הללו גילו שימושים חדשים ומועילים לתרופה אסתטית זו. חולים שחוו כאבי ראש מיגרנה מצאו כי זריקות סייעו להם להפחית את קמטי המצח שלהם יחד עם שיפור דרמטי בכאבי הראש שלהם. במחקר אחד, כמעט 80% מהסובלים ממיגרנה אמרו כי מספר או חומרת כאבי הראש שלהם נחתך במחצית. למעשה, יותר מ 50% מהמשתתפים במחקר הפסיקו לחוות כל כאבי ראש למשך שלושה חודשים או יותר!

אם אתם סובלים ממיגרנות, דברו איתנו על ניסיון בקבלת זריקה להפחתת כאבי הראש.

חריקת שיניים משפיעה על רוב האנשים בשלב כלשהו בחייהם. שני המאפיינים העיקריים של מצב זה הם חיכוך של השיניים ונעילת הלסת, בדרך כלל בזמן השינה. חריקת שיניים יכולה לגרום לכאבי אוזניים, כאבי ראש, דיכאון, הפרעות אכילה, חרדה, מתח כרוני ועוד. חומר המוזרק לתוך השרירים האחראים על הנעילה ולהשבית אותם באופן חלקי ויעיל מספיק על מנת למנוע שחיקה אבל לא חזק מספיק כדי לשבש פונקציות נורמליות כמו דיבור ולעיסה. אם אתם חווים סימפטומים אלה, אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישה כדי לדון בטיפולים מותאמים אישית.

מרפאת שיניים בירושלים המשלבת טיפולים אסתטיים לעור הפנים על מנת להעניק מראה מושלם לקהל הלקוחות.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת להעניק לכם את הטיפול האידיאלי עבורכם ואת התוצאות הטובות ביותר.

צרו קשר בטופס או התקשרו למספר המופיע באתר

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.