חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות ד"ר אורבך

ד"ר יואב אורבך נמנה על הדור החדש של רופאי השיניים, המבקש לשלב ללא הרף את הטכנולוגיות העדכניות והטובות ביותר, על מנת לספק את רמת הטיפול הגבוהה ביותר. ד"ר יואב אורבך הקים מרפאת שיניים בירושלים בשם "מרפאת TED (טד)" בה הוא מסייע למטופלים שלו לשמור על בריאות השיניים האופטימלית שלהם, בדגש על פונקציה, נוחות ואסתטיקה – אנחנו רוצים לעזור לך להרגיש ולהיראות טוב יותר!

ד"ר יואב אורבך עלה לישראל מניו יורק כילד וגדל בגוש עציון, לכן הוא דובר אנגלית ועברית בצורה שוטפת. יואב שירת ביחידת החיפוש וההצלה של צה"ל לפני שהתחיל את לימודיו בבית הספר היוקרתי לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית בירושלים, הדסה עין כרם.

בזמן לימודיו ל- B.Med.Sc ו-.Dr.Med.Dent, ד"ר אורבך ביצע מחקר על התחדשות בלוטות הרוק בחולי סרטן. הוא שילב את לימודי הקליניקה שלו עם מאסטרס במכון המעבדה להנדסת בלוטות הרוק והמעבדה לתאי גזע של המכון למדעי השיניים. יואב פרסם מספר מאמרים בכתבי עת מדעיים על נושא התחדשות של בלוטת הרוק, והציג בכנס של האגודה הבינלאומית למחקר דנטלי (IADR). כמו כן, הוא מעורב בפיתוח של כמה מכשירים טכנולוגיים העתידים לשנות את עולם רפואת השיניים.

התמחות בהשתלת שיניים

ד"ר אורבך בחר להתמחות ב-השתלות שיניים (Implantology) ו-רפואת שיניים אסתטית מתקדמת. הינו מרצה בכנסים לאומיים ובינלאומיים בתחום השיניים בנושאים אלו, וזכה פעמיים בפרס הראשון עבור "הצגת המקרה הקליני הטוב ביותר בתחום שתלים אסתטיים". ד"ר אורבך מחזיק בתואר FELLOW מהאיגוד הבינ"ל להשתלות דנטליות, וכן האיגוד הישראלי להשתלות דנטליות (ICOI). ד"ר אורבך בוגר מכון שטייגמן, היידלברג, גרמניה. סיים לימודי מאסטר בהצטיינות יתירה בארה"ב במכון gIDE בשיתוף אוניברסיטת לומה לינדה (ארה"ב).

כחלק ממחויבותו לעבוד עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום רפואת השיניים, השתתף ד"ר אורבך בצוות הפיתוח עבור סורק אינטרה אוראלי של חברת GC. והינו חבר יועץ בצוות המחקר והפיתוח של יצרנית השתלים הדנטליים "אלפא ביו טק". ד"ר יואב אורבך כיהן כיו"ר עמית של פורום השיניים הירושלמי, המועדון הרב-תחומי ללימודי המשך ברפואת שיניים בירושלים. והוא גם מזוהה עם האגודה האמריקנית לאסתטיקת פנים. יואב נסע לקולומביה כדי לבצע ניתוחי סינוסים עבור אנשים מעוטי יכולת.

ד"ר יואב אורבך ואשתו טלי מתגוררים בירושלים עם ארבעת ילדיהם הנפלאים. הוא קיבל את החגורה השחורה בקראטה, אינדיקציה אמתית למסירותו ולהתמדה שלו, הוא מבלה את זמנו החופשי בלימוד תורה, תרגול אמנויות לחימה ורכיבה על אופניים.

להורדת קובץ עם מידע על המרפאה, לחץ כאן.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.