חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign בירושלים

יישור שיניים בירושלים

יישור שיניים בירושלים במרפאתו של ד"ר יואב אורבך – אסתטיקה לצד פונקציונליות!
יצירת חיוך יפה מתחילה לעתים קרובות עם טיפול אורתודונטי (כך נקרא הטיפול המקצועי ליישור שיניים). באמצעות טיפולים אלו אנחנו נוחלים הצלחה רבה ביישור שיניים עקומות והשבת החיוך המושלם, זה שממלא אותך בביטחון עצמי.

הטכנולוגיות המתקדמות המתחדשות ללא הרף מאפשרות למי שמיישר שיניים אצלנו לחיות חיים נורמליים, ללא פלטה בולטת לעין, בזמן שאנו מיישרים את השיניים בצורה מושלמת וללא הופעת כאבים.

ד"ר יואב אורבך מציע יישור שיניים בירושלים ללא גשר. אנו משתמשים בשיטה המתקדמת בעולם ליישור שיניים בלתי נראה באמצעות סדים שקופים (בשיטת Invisalign ובשיטות מתקדמות אחרות) המאפשרות לתקן שיניים צפופות, שיניים בולטות, שיניים עקומות, לצמצם ריווח שיניים ובעיות מנשך, וכמובן מסייעת להשיב ולחדש חיוך מושלם.

יישור שיניים למבוגרים בשיטת Invisalign

מבוגרים רבים מודים כי הם חסרי ביטחון בשל שיניים עקומות או בעיות אורתודנטיות שונות. לראיה, אנחנו נתקלים לא מעט בלקוחות אשר חיפשו יישור שיניים בירושלים ושאלו אותנו בהססנות אם אנחנו יכולים לבצע זאת מבלי שהסביבה הקרובה שלהם תבחין בכך, והתשובה שלנו היא כן.

אם אתם רוצים לתקן בעיה שגורמת לכם להרגיש לא בנוח או מעוניינים בשיפור המראה האסתטי, עכשיו יש לכם מבחר של טיפולים דיסקרטיים, ללא כאבים ויעילים להפליא.

ד"ר יואב אורבך מציע גם מגוון של פתרונות "אורתודונטיקה מיידית" באמצעות רפואת שיניים אסתטית שיהפכו את השיניים ליפות יותר ואת החיוך למושלם. זכרו כי זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל להרגיש נהדר עם החיוך שלכם!

יישור שיניים ירושלים - ד
יישור שיניים בכל גיל

אורתודונטיה בלתי נראית

הטיפולים האורתודונטים המתקדמים, אותם אנחנו מבצעים, עושים שימוש בסדים בלתי נראים, וזאת על מנת למקם בעדינות את השיניים במנח הנכון ובאופן דיסקרטי (הרי לא כל מי שמביט בכם צריך לדעת שאתם מבצעים יישור שיניים).

המערכת משתמשת ברצף של פלטות שקופות, שנוצרו תוך שימוש בטכנולוגיית ההדמיה והדפוס התלת מימדי המתקדמת ביותר. בדרך כלל מוחלפים הסדים אחת לשבוע, בזמן שהשיניים שלכם חוזרות בהדרגה למקומן.

כאשר אתם מבצעים אצלנו יישור שיניים שקוף במרפאת השיניים בירושלים אתם תוכלו לראות הדגמה תלת מימדית (3D) של התוצאה הצפויה בפה שלכם עוד לפני התחלת הטיפול. כלומר, יש לכם יכולת לעקוב אחר ההתקדמות של התהליך אצלכם בפה בפה באמצעות אפליקציה סלולרית שמראה את תוצאות הטיפול והתקדמותו. אצלנו במרפאת השיניים תרגישו בבית ותהיו בטוחים שאתם בידיים טובות ועם תוצאות מעולות!

יתרונות של יישור שיניים שקוף Invisalign

אנו משתמשים בסדים ליישור שיניים שקופים, נוחים מאוד, שכמעט ולא ניתן להבחין בנוכחותם. הסדים מתפקדים כשומרי סף דקיקים מאוד, המשגיחים על תזוזת השיניים ומסייעים לשיניים למצוא את מיקומם הראוי. בעזרת תוכנית טיפול מפורטת ומדויקת, אנחנו מתכננים ויוצרים סדרת סדים אשר תפקידם להעביר את השיניים בהדרגה למיקומם הנכון, זה אשר יאפשר לנו לקבל חיוך ישר, שיהיה נעים ובטוח לפתוח את הפה בנוכחות אנשים.

ללא מתכות אגרסיביות, בלי חוטים שמשתחלים בפה וללא קוביות בולטות, ההתקנים בהם אנחנו עושים שימוש כמעט בלתי נראים. הם נוחים למגע, אינם משפיעים על הדיבור, וניתנים להסרה על מנת לאפשר אכילה וניקיון של השיניים.

ד"ר יואב אורבך גילה במרוצת השנים כי האמצעים הבלתי נראים, בהם הוא משתמש, מתאימים באופן אידאלי למטופלים הבוגרים שלו, אשר לרוב אינם חשים בנוח ללבוש התקנים אורתודונטים קבועים יותר ובעלי מראה דומיננטי.

לפני ואחרי יישור שיניים אצלנו בקליניקה:

{"type":"block","srcClientIds":["99e712be-a7e5-45ce-8d2e-c1e94b92cd07"],"srcRootClientId":""}

 

יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign בירושלים שישנה לכם את החיים

אם אתם מחפשים יישור שיניים בירושלים אז הגעתם למקום הנכון ואנחנו כאן עבורכם.

יישור שיניים שקוף הוא כבר מזמן אינו בגדר מותרות. טיפול זה מאפשר למטופלים לחוש ביטחון עצמי כבר במהלך התהליך, ביטחון אשר רק הולך וגובר ככל שמתקדמים הטיפולים.

ד"ר יואב אורבך מתמחה בטיפולים אסתטיים, הוא בעל ניסיון רב במתן שירותים אורתודונטיים למבוגרים ואת כל הטיפולים מעניק בחמלה רבה, יחס אישי מצוין ומקצועיות רבה.

יישור שיניים שקוף בירושלים - ד

אם אתם מחפשים יישור שיניים בירושלים והסביבה הקרובה אז אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, לקבל את כל המידע הדרוש אודות יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign וטיפולים נוספים להם אתם זקוקים, ולהגיע לבדיקה מקיפה, בה, יחד עם ד"ר אורבך, תבנו תכנית טיפולים אשר תפורה למידות שלכם. זכרו כי האינטרס שלנו הוא שתצאו מרוצים ומחויכים, עם חיוך ישר ותחושת שביעות רצון.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.