חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולי שיניים בירושלים – הדור הבא

טיפולי שיניים בירושלים

טיפולי שיניים בירושלים, הבירה של טכנולוגיית השיניים בישראל.
עולם רפואת השיניים בפיתוח מתמיד, טכנולוגיות חדשות נכנסות תכופות לשירות הרופאים ומאפשרות טיפולים חדשים, במכשור מתקדם ובפחות כאב. 

מרפאת השיניים של ד"ר יואב אורבך הממוקמת בלב הבירה שמה דגש על הענקת טיפולים מותאמים לצרכי המטופלים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובטיפולים חדשנים.
ד"ר יואב אורבך, מקים ומנהל המרפאה שלנו, בעל התמחות בהשתלות שיניים וברפואת שיניים אסתטית מאוניברסיטת לומה לינדה ארה"ב, משלב טכנולוגיות מתקדמות המסייעות לו לתת טיפול שיניים בירושלים לכל מטופל בהתאמה אישית, ברמה גבוהה ובשילוב של אסתטיקה מושלמת מבלי הצורך להזניח את התפקוד הפונקציונלי, אלא להפך.

טכנולוגיות מתקדמות בתחום רפואת השיניים

טיפול שיניים בירושלים בעזרת מכשירים חדשניים, טכנולוגיות מבוססות מחשב והנדסת חומרים מאפשרים לרופא להגיע למקומות שבעבר היו בלתי אפשריים לגישה. הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות פיתוח טיפולים פונקציונליים חדשים אשר יחד עם מומחיותו של הרופא יכולים להגיע לרמת איכות ודיוק גבוהים מאי פעם, ובגישה פחות פולשנית.

נמנה מספר טכנולוגיות לדוגמא, המשולבות במהלך טיפול שיניים בירושלים:

סריקות במכשיר CT – הסריקות משמשות את הרופא בתהליך הבדיקה והאבחון של חלל הפה ושל מצב השיניים של המטופלים.

הדמיות תלת ממדיות – בשימוש בטיפולי השתלות השיניים. הרופא יכול להציג למטופל את תוצאות הטיפול ואת מראה הפה שלו לאחר ההשתלה.

מכשירי לייזר מתקדמים – אחת השיטות להלבנת שיניים עושה שימוש במכשיר הלייזר משמש בטיפול הלבנת שיניים. מכשיר הלייזר נכנס גם תחומים שונים של רפואת השיניים ורופאים רבים מכניסים אותו לשימוש במגוון רחב של טיפולים כמו, טיפולי חניכיים וכירורגיית שיניים.

מערכת ורסה Versah – מערכת חדשנית מארה"ב לביצוע הרמת סינוס כהכנה לביצוע השתלת שיניים. ד"ר אורבך הוא הראשון מבין מנתחי השיניים בישראל להשתמש בטכנולוגיה זו בטיפול שיניים בירושלים. 

טיפולי שיניים מתקדמים

טיפולי שיניים חדשניים בירושלים

חדשנות היא שם המשחק ותוכלו למצוא אותה בכל תחום במרפאה שלנו, בטכנולוגיות, בחומרים, בצוות המטפל ובטיפולים הרפואיים והאסתטיים. 

השתלות שיניים עם שתלים מטיטניום

ד"ר אורבך מתמחה כאמור בהשתלות שיניים מאוניברסיטת לומה לינדה ומלבד ביצוע ההשתלה הוא יוכל לייעץ לכם על תהליכים נוספים הדרושים כהכנה לביצוע ההשתלה, או על חלופות אידיאליות במקרים בהם לא ניתן לבצע השתלה. השתלים עשויים מחומר טיטניום ביולוגי המדמה ומחליף את שורשי השיניים. השתלים עוברים טיפול כימי אשר יכול לשפר את קליטתו ברקמות של הפה. השתלת מבנה הטיטניום בלסת אינו כרוך בכאבים והעצם מתאחה סביב השתלים.

השתלת שיניים ביום אחד

עוד טיפול שיניים בירושלים המהווה בשורה בתחום רפואת השיניים הוא תהליך של השתלה הכולל הרכבת שתלים והתקנת גשר זמני ביום אחד. לא עוד מספר ניתוחי השתלה עם זמני החלמה ארוכים, אלא טיפול בזמן קצר המלווה בעבודת הכנה מדוקדקת ובהחלמה מהירה. 

המרפאה שלנו מציעה תוכנית טיפול המתאימה לכל מטופל על פי צרכיו. בחינת הצורך ודרך ביצועה אינה אחידה וד"ר אורבך דן עם כל מטופל על הדרך הטובה ביותר בשבילו. 

שחזור שיניים עם כתרי זירקוניה

במסגרת טיפולים לשיקום הפה מוצע טיפול שיניים בירושלים לשחזור השיניים הפגומות על ידי כתרי זירקוניה, שחזור המוביל לחזרה לתפקוד מלא. טכנולוגיית הסריקות התלת ממדיות מאפשרת לצוות המרפאה להגיע למידת דיוק מקסימלית בשיקום השיניים. שימוש בחומרים איכותיים לכתרים מחזקים את מבנה השיניים ומספקים התאמה מושלמת למבנה השיניים, עמידות לשחיקה ותוצאות לזמן ארוך.

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין

זהו טיפול אסתטי לתיקון שיניים לא ישרות המיועד לצעירים ובוגרים ומאפשר תהליך יישור שיניים בשיטת אינויזליין החדשנית מבלי הצורך בסימנים חיצוניים כמו קוביות וחוטי מתכת המפריעים למטופל באכילה, ניקוי מזון שהצטבר וגורמים לפגם אסתטי במראה הפנים.

ד"ר אורבך הוא אחד מרופאי השיניים הכלליים הבודדים בירושלים אשר מוסמך לבצע יישור שיניים בשיטת אינויזליין. 

ד"ר יואב אורבך יאבחן ויבנה תוכנית טיפולים אשר במסגרתה יוכנו עבור המטופל סדרת תבניות שקופות. המטופל ירכיב את התבניות באופן עצמאי על שיניו ויוכל להוציאן בעת אכילה או צחצוח שיניים. במהלך הטיפול הוא יחליף את התבניות לפי הסדר שנקבע בתוכנית הטיפול עד להשגת התוצאה הרצויה.

הלבנת שיניים בלייזר

טכניקה חדשה המשלבת מריחת ריכוז גבוה של ג'ל הלבנה על השיניים ושימוש בתאורת LED להעצמת פעולת הג'ל והבהרה משמעותית של השיניים. 

אנו משלבים את טכניקת ההלבנה בלייזר עם טיפול משלים באמצעות ערכת הלבנה לשימוש ביתי. הערכה כוללת תבנית בהתאמה אישית המכילה ג'ל הלבנה בריכוז נמוך. המטופל מרכיב את התבניות על שיניו במשך מספר שעות ביום או בלילה בזמן השינה. הטיפול המשולב מביא תוצאות טובות ודרגות הבהרה גבוהות. מוזמנים לבקר אצלנו ולבצע הלבנת שיניים בירושלים בזמן קצר ולהנות מתוצאה מדהימה.

הרמת סינוס והשתלות עצם

במקרים מסוימים של השתלת שיניים דרושים הליכים מקדימים של השתלת עצם והרמת סינוס. הליכים אלה מחזקים את האחיזה של השתלים הדנטליים ותורמים להצלחת השתלות השיניים.

במקרה כזה ישתמש ד"ר אורבך בטכנולוגיה מתקדמת לביצוע הליך זעיר פולשני לביצוע השתלת עצם, וזאת במינימום חיתוך בחניכיים המאפשר זמן התאוששות קצר. כמו כן, ניתן להשתמש בגישה זעיר פולשנית כדי להשיג גובה באזור הסינוס הדרוש למיקום השתלים.

מרפאת שיניים יואב אורבך – טכנולוגיה חדשנית בגובה העיניים

המרפאה שלנו בירושלים בניהולו של ד"ר יואב אורבך, מציעה טכנולוגיות חדשות, צוות מקצועי ואת הטיפולים החדשניים ביותר, יחד עם טיפול אישי ומותאם לכל אחד.

העקרונות המנחים אותנו בעולם רפואת השיניים הם הבנת טובת המטופל יחד עם אסתטיקה מנצחת. אנחנו עושים כל שביכולותינו על מנת לגרום למטופלים שלנו להרגיש בנוח, ללעוס באופן חופשי ולהיראות נהדר, וכל זאת באווירה נעימה ונינוחה ובהבנה כי ביקור אצל רופא שיניים לא צריך להפוך לחוויה לא נעימה.

מזמינים אתכם להגיע אלינו ולהיווכח בעצמכם, איך טכנולוגיה פוגשת רמה מקצועית ואישית מהגבוהים ביותר בענף.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.