חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלות שיניים בירושלים

השתלות שיניים בירושלים - יואב אורבך

ד"ר יואב אורבך הוא מומחה להשתלות שיניים בירושלים (מחזיק בתואר מומחה בארה"ב), לשיקום שיניים ולהשבת חיוך על פניהם של אלפי מטופלים שאיבדו אחת או יותר משיניהם.
בשורות הבאות מסביר ד"ר יואב אורבך על תהליך השתלת השיניים, על היתרונות ועל טיפים והמלצות שישפרו את סיכויי ההצלחה של הטיפול.
אנחנו מודים לכם על הסבלנות ומאחלים לכם קריאה נעימה וחיוך בריא ואסתטי!

מה הם שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים הם שורשים חלופיים שמוחדרים לעצם מתחת לחניכיים. כתרי חרסינה המיועדים להיראות ולהרגיש בדיוק כמו השיניים הטבעיות ממוקמים על גבי השתלים, עם כוח ופונקציונליות מלאים. שתלים דנטליים הם בדרך כלל החלופה הטובה ביותר מבחינה אתסטית ומבנית להחלפת שיניים חסרות (או כאלה שנעקרו). במקרים רבים השתלות שיניים יכולות להיות מבוצעות ביום אחד עם השירות הייחודי שלנו!

החלפת שיניים אבודות עם שתלים דנטליים יכולה לעזור לשחזר חיוך צעיר ולאפשר לדבר ולאכול בנוחות. שתלים גם עוזרים להגן על מבנה העצם הבסיסית ולשמר את השיניים הסמוכות על ידי חלוקת הכוחות בצורה שווה יותר לאורך הפה בזמן האכילה. אנשים רבים מצאו כי שתלים קבועים עדיפים על שיניים תותבות מאחר והם נראים, מרגישים ומתפקדים כמו שיניים טבעיות, ואתה לא צריך להוציא אותם בלילה ולשים בכוס ליד המיטה!

בזכות ההשתלבות המלאה של השתלים הדנטליים בתוך עצם הלסת, הם למעשה מונעים מן העצם להתכווץ ולהתמוטט לאורך זמן, ומסייעים לשמור על מבנה פנים צעיר וחיוך מלא. במהלך 30 השנים האחרונות, רופאי שיניים הראו שיעור הצלחה גבוהים מאוד עם השתלות שיניים, כאשר הסטטיסטיקה מצביעה על יכולותיהם של השתלים להישאר במקום לכל החיים, אז אל תעשו פשרות בנושא!

מומחה השתלות שיניים בירושלים

ד"ר יואב אורבך הוא בעל תואר שני בלימודי רפואת שיניים מאוניברסיטת לומה לינדה בקליפורניה ומכון giDE המכובד והוא בוגר מכון שטייגמן בהיידלברג, גרמניה. ד"ר יואב אורבך הוא גם עמית של הקונגרס הבינלאומי של Oral Implantologists, מרצה בארץ ובעולם, וזכה בפרסים על מקרי שתלים שהציג בכנסים. הוא יועץ בצוות הפיתוח והמחקר של חברת השתלים הבינלאומית – Alpha-bio Tec.

יואב אורבך - מומחה השתלות שיניים בירושלים
ד"ר יואב אורבך – השתלות שיניים "בגובה העיניים"

השתלות שיניים במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך מבוצעות באמצעות שתלים דנטליים העשויים מחומר טיטניום ביולוגי, המחקה את שורשי השן, יחד עם כתרי זירקוניה וחרסינה באיכות הגבוהה ביותר. אלה עשויים להתאים ולהשתלב עם השיניים הטבעיות שלכם, ולכן הם כמעט בלתי ניתנים להבחנה ולזיהוי.

מה היתרונות של שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים מקובלים מאוד ונעשה בהם שימוש רב בשלושת העשורים האחרונים, וד"ר יואב אורבך חקר ותיעד את יתרונותיהם הרבים על גבי גשרים קבועים או תותבות נשלפות.

גשרים העשויים חרסינה בדרך כלל נתמכים על ידי השיניים הסמוכות, ודורשים שיניים בריאות וחזקות על מנת לעגן את הגשר. מצב זה עלול להחליש את השיניים התומכות ואת מבנה העצם ולגרום ליצירת פערים בין השן והגשר, וכתוצאה מכך דעיכה וצורך בטיפול שורש. במשך הזמן אנשים רבים מתלוננים על הקווים הכהים ועל הברק המתכתי של הגשרים והכתרים שלהם, בגלל נסיגת החניכיים שמסביב. מבעיה זו ניתן להימנע באמצעות הטכנולוגיה האחרונה של השתלות השיניים, או במקרים מסוימים כתרים אסתטיים נטולי מתכות – זירקוניה.

השתלת שיניים בירושלים

שיניים תותבות יכולות לשפר את המראה של הפנים, אבל הן גם גורמות ללחץ נוסף המופעל על מבנה העצם הבסיסית של הלסת, וגורמות לאיבוד עצם חמור לאורך השנים. זה כשלעצמו יגרום אי נוחות וכאב גדול למטופל. שיניים תותבות יכולות לגרום למבוכה ומצריכות תקופת הסתגלות, התאמה מחודשת כל תקופה ואף החלפה כל כמה שנים. חלק מהמטופלים מזכירים את חוסר הביטחון הנגרם להם מהשיניים התותבות שלהם, ואת אי הנוחות שלהם עם הצורך לשים את השיניים שלהם בתוך כוס כל לילה!

מסיבות אלה, כל עוד מבנה העצם שלך בריא דיו, אנחנו בדרך כלל ממליצים על שתלים כתחליף הטוב ביותר לשיניים חסרות. כיום, הודות להכשרה המתקדמת של ד"ר אורבך בתחום השתלות השיניים, הוא יכול אפילו לטפל במקרים של מטופלים עם איבוד מסת עצם קיצוני, הודות להליכים מתקדמים של התחדשות העצמות, כך שניתן להציע שתלים כפתרון גם במקרים קשים אלה.

הליך השתלת שיניים במרפאת השיניים של ד"ר יואב אורבך בירושלים

לפני ההמלצה על שתלים דנטליים, ד"ר אורבך וצוות המרפאה שלו בירושלים יבצעו בדיקות זהירות, תוך שילוב של סריקות CT ותמונות דיגיטליות, כדי לקבוע את מצב החניכיים, עצם הלסת והשיניים הסובבות. ד"ר יואב אורבך ידון אתכם על האפשרויות השונות הזמינות ויחד תבחרו בתוכנית טיפול אישית להשתלות השיניים.

בהתבסס על הסריקות והתמונות התלת-ממדיות של השן החסרה, יזמין יואב כתר חרסינה באיכות גבוהה או כתר זירקוניה ממעבדת השיניים הטובה ביותר בירושלים. התהליך של השתלת מבנה הטיטניום בלסת שלך הוא תהליך ללא כאבים, ובתוך שבועות ספורים, העצם סביב השתל החדש שלך תשתלב ותתאחה, כך השתל הופך לחלק מהעצם שלך. הכתר מקושר חזק למבנה כדי להתאים בצורה מושלמת, עד שכל שן מושתלת תראה ותרגיש כמו אחת השיניים הטבעיות שלך.

השתלות שיניים איכותיות בירושלים
השתלות שיניים מבצעים עם שתלים וכתרים איכותיים בלבד!

אם רופאי שיניים אחרים סירבו לבצע השתלות בפה שלכם, כדאי לשוחח עם ד"ר יואב אורבך על אפשרויות שונות. כמומחה בארה"ב בתחום ההשתלות (implantology), ד"ר אורבך יכול לייעץ וגם לבצע פרוצדורות שונות ומורכבות כגון השתלות עצם, הרמת סינוסים וניתוח חניכיים כאשר נדרש, אשר עשויים לאחריהם לאפשר השתלות שיניים.

הליך השתלת השיניים שלנו – בין אם לשן אחת או לשיניים מרובות – יכול להתבצע במספר ביקורים במרפאת השיניים שלנו בירושלים, כמו כן, אנו מבצעים גם השתלות שיניים ביום אחד.

בין אם אתם מתגוררים באזור ירושלים או מבקרים בעיר הנפלאה, או מגיעים לביקור מחו"ל, התקשרו אלינו עכשיו לקבוע השתלת שן בודדת או השתלה מרובה. לחצו כאן כדי לתזמן פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.