חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רפואת שיניים אסתטית

רפואת שיניים אסתטית מחזירה לך את הביטחון העצמי שמתלווה עם חיוך מדהים!

ד"ר יואב אורבך במרפאתו החדשה בירושלים, משתמש בשיטות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ובציוד ובחומרים האיכותיים ביותר, כדי ליצור את החיוך המושלם שתמיד חלמת עליו. ד"ר יואב אורבך מציע אסתטיקת שיניים שלא רק משפרת את המראה, אלא גם משחזרת פונקציונליות, מעניקה נוחות ובריאות ומשווה מראה אסתטי לטווח הארוך.

הלבנת שיניים – טיפול אסתטיקה דנטלית נגיש ויעיל

מצאנו כי טכניקת הלבנת השיניים המוצלחת ביותר להבהרה ולהסרת כתמים מהשיניים, היא שילוב של הלבנת שיניים בלייזר במרפאה והלבנת שיניים בבית עם ערכת הלבנה.

כתמים על השיניים עשויים להיגרם כתוצאה מעישון ושימוש במוצרי טבק או חשיפה ממושכת למזון ולמשקאות ספציפיים (כגון יין אדום, קפה, לימון וכד'). לפני שנמליץ על תכנית הטיפול, ראשית נבדוק מהם הדברים הגורמים לכתמים ולשינוי הצבע בשיניים שלך, ואיך לשמור על השיניים שלך לבנות ונוצצות לאחר הטיפול. אסתטיקת שיניים צריכה לקחת בחשבון את הגורמים לבעיות על מנת למנוע את חזרתן בעתיד.

הלבנת שיניים בלייזר

הינה טכניקה המשלבת תאורת LED מיוחדת וג'ל הלבנה בריכוז גבוה. הלייזר מעצים את הפעולה של ג'ל ההלבנה על השיניים. הפעולה נמשכת כשעה אחת בלבד! והתוצאות הן מדהימות – הבהרה של עד 9 דרגות.

באופן דומה, ערכת ההלבנה לבית כוללת תבנית מותאמת אישית עם ג'ל הלבנה בריכוז נמוך יותר, יש להרכיב אותה על השיניים במשך כמה שעות ביום, ניתן גם לישון איתה.
השילוב בין שתי הטכניקות יביאו לתוצאה מקסימלית, המטופלים שלנו יעידו על כך!
ההמלצה שלנו היא לשמור על הטיפולים באמצעות צחצוח שיניים באופן קבוע עם משחת שיניים לבנה, כדי לשמור על החיוך הלבן והיפה שלך.

יישור שיניים בשיטת אינוויזיליין (Invisalign) לאסתטיקה דנטלית נטולת עכבות

יישור שיניים בירושלים בשיטה המתקדמת ביותר בישראל ובעולם כולו. יישור שיניים אשר מאפשר לתקן שיניים צפופות, להעלים שיניים בולטות, ליישר שיניים עקומות, לצמצם רווחים בשיניים ובשורה התחתונה לאפשר לכם חיוך בוהק, חשוף שיניים ישרות וביטחון עצמי מוגבר.

יישור שיניים שקוף, הוא הזדמנות לצעירים ולמבוגרים כאחד לבצע יישור שיניים ולא לסבול בכל התהליך מקוביות מתכת לא אסתטיות, הפוצעות את הפה וצוברות עליהן מזון. יישור שיניים באמצעות סדים שקופים מתבצע לאחר אבחון והתאמת סט תבניות המותאמות אישית למטופל. הסדים "מתלבשים" על השיניים באופן מדויק וכמעט בלתי מורגש או נראה לעין. לאורך כל התהליך המטופל מרכיב אותם עצמאית על פי סדר עד לתוצאה הסופית.

יישור שיניים דיסקרטי בו לא תאלצו לחשוף לעיניי כל את תהליך יישור השיניים, אלא סדים שקופים שלא יעוררו שאלות, לא יגרמו לכאבים ולא יגרמו לכם לעוגמת נפש.

אצלנו במרפאת השיניים של ד"ר יואב אורבך בירושלים תוכלו לחזות בתוצאות עוד בטרם תתחילו בתהליך! בעזרתה של הדגמה תלת מימדית תוכלו לחזות בתוצאה הצפויה ולעקוב אחר שלבי ההתקדמות של יישור השיניים (גם באמצעות אפליקציה).

ציפוי חרסינה לשיניים – אסתטיקת שיניים בדרך יצירתית

רפואת שיניים אסתטית מציעה שימוש בחרסינה ללא מתכת, בעובי דק כעדשת מגע לכיסוי המשטח הקדמי של השן, ד"ר יואב אורבך משתמש בטכניקה זו על מנת לתת מענה לשיניים סדוקות, לא אחידות, בולטות, דהויות, ולעיתים אף לשיניים עקומות. הטיפול משפר את מראה השיניים מקצה לקצה תוך זמן קצר מאוד. טיפול זה מהווה פתרון אסתטי לטווח ארוך של 20-30 שנה לפחות.

יישור שיניים ע"י ציפויי חרסינה או Bonding הינו מהיר וקל, כפי שאנו מכנים "אורתודונטיה מיידית" ומהווה פתרון מצוין למבוגרים.
תהליך המדידה וההדבקה של הציפויים המותאמים אישית אינו כרוך בכאבים, הציפויים מודבקים על פני השטח הקדמי של השיניים באופן זעיר פולשני – המשמר ככל הניתן את חומר השן. במידה ויש לך שיניים בודדות הזקוקות לטיפול אסתטי נמליץ לשלב הלבנה לשיניים שסביב לציפויי החרסינה, על מנת ליצור מראה מתואם ואחיד. לתוצאת חיוך נקי, סימטרי, בהיר ומושך את העין.

כשלב מקדים לטיפול זה, אנו מבצעים הדמיה, לתכנון המקרה ולתיאום הציפיות האישיות של המטופל. ההדמיה נותנת אינדיקציה למטופל של השינוי האסתטי לפני הביצוע ומאפשר לחוות את בחירתו ואת טעמו האישי. העבודה מתבצעת יד ביד עם המעבדות האיכותיות ביותר כבר משלב ההדמיה, טכנאי השיניים צריך להיות מקצועי, בעל ידע וטאצ' אומנותי כדי ליצור מראה טבעי ולהוביל אותנו לעבר אסתטיקת שיניים אידיאלית.

ציפוי שיניים עם חומר שחזור אסתטי (Bonding)

דרך מהירה וקלה לשפר את החיוך שלך. על ידי ציפוי משטח השן עם חומר קומפוזיט לבן, באמצעותו ניתן להלבין או להסוות שיניים דהויות, לתקן סדקים או שברים בשן, וכן לבצע שיפורים קוסמטיים אחרים. ציפוי באמצעות קומפוזיט, הוא טיפול קוסמטי יעיל וחסכוני ללא כאבים בדרך כלל, וניתן לביצוע בתור אחד.
ציפויים מסוג זה יעילים בדרך כלל ל 5-8 שנים או יותר, ישנם מטופלים שיצטרכו תיקונים וליטושים כל מספר שנים. כאשר מדברים על רפואת שיניים אסתטית אז ציפוי שיניים הוא אחד מהנושאים הראשונים להם נהוג לתת את הדעת. הציפויים צוברים תאוצה ומספקים תוצאות מרהיבות לחלל פה.

שחזור ללא מתכות אך עם התאמה מושלמת

במרפאת השיניים בירושלים, ד"ר יואב אורבך משתמש בשחזורי חרסינה ללא מתכת כדי למלא חוסר בשן פגומה ולשחזר את תפקידה ואת שלמותה. השיקום שלנו נעשה בעזרתם של טכנאי שיניים ישראלים מובילים, העובדים עם סריקות תלת ממדיות. טכניקה זו חשובה מאוד כדי להבטיח התאמה מושלמת של חלקי השיקום לשן, וכך נמנע מצב של דליפת חיידקים בין הכתר לשן, עששת והרס השן.

במרפאתנו, אנו עושים שימוש בחומרים המתקדמים ביותר כגון IPS e.max וכתרי זרקוניה.
שיקומים מסוג זה נראים ומרגישים ממש כמו שן טבעית. כתרים וגשרים העשויים מחומרים אלו הינם חזקים ועומדים בשחיקה גבוהה ותוחלת החיים שלהם ארוכה יותר. חומרים קרמיים אלו הוכיחו כמחזקים את המבנה התלת ממדי של השן. בניגוד לסתימות מתכתיות אפורות אשר בדך כלל מפעילות לחץ על חומר השן.

Inlays and Onlays – סתימה לבנה מחרסינה ללא מתכת

שיבוץ מילואה מחרסינה למילוי חללים בשן הוא אופציה מצוינת כתחליף לסתימות מתכת במקרים של חללים (חורים) וריקבון גדול מאוד בשן. היתרון מלבד שהוא אסתטי יותר, הוא שמרני יותר ותורם לאורך החיים של השן במקרים בהם סתימה אינה מספקת, ומנגד כתר הרסני מידי לשן.

מילואה מחרסינה הינה סתימה לבנה העשויה מחרסינה ללא מתכת, המיוצרת בתהליך דיגיטלי במעבדה.
Inlays ו- onlays עמידים יותר מסתימות מתכת ועוזרים לחיזוק השן. סתימות מתכת גדולות עלולות לעיתים להחליש את השיניים. מכיוון שהם מפעילות לחצים גדולים על השן, וכן מתכווצות ומתרחבות בחשיפה לחום ולקור. פתרון זה מצוין גם למי שצריך להחליף את הסתימות הישנות שלו עקב בעיה רפואית או אסתטית.

ד"ר יואב אורבך ימליץ לכם על האפשרות הטובה ביותר לשיקום השיניים שלך על מנת לגרום להן להיראות כמו חדשות!

רפואת שיניים אסתטית במרפאת השיניים שלנו בירושלים

גם אתה רוצה חיוך מושלם? רוצה לדעת מהם הפתרונות האופציונליים שישפרו את החיוך שלך? אתה מוזמן לקבל חוות דעת מד"ר יואב אורבך, שהינו אחד מרופאי השיניים בירושלים המובילים בתחום אסתטיקת שיניים, אשר לעתים קרובות משתתף בסמינרים דנטליים בינלאומיים כדי ללמוד על טכניקות רפואת השיניים האסתטית העדכניות ביותר, מפי רופאים בעלי שם עולמי בתחום זה.

שוחחו איתנו על האפשרויות הטובות ביותר עבור רפואת שיניים אסתטית משקמת כדי להבטיח את המראה עליו חלמתם ולו אתם ראויים. קבלו את החיוך שתמיד חלמתם על ידי ביקור במרפאת השיניים לאסתטיקה, ד"ר יואב אורבך.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.