חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסתטיקה לעור הפנים

אסתטיקה לעור פנים - יואב אורבך

האם את מבחינה בקמטים על הפנים שלך? האם אתה נראה עייף כאשר הפנים שלך במנוחה? עם השנים משתנה עור הפנים, ולרוב זה לא מחמיא. קווי מתאר בולטים, קמטים ועור רופס הם חלק מתהליך ההזדקנות הטבעי, עם גנטיקה וגורמים סביבתיים המשחקים תפקיד.

החיוך שלך הוא התכונה החשובה ביותר של הפנים שלך, והוא יכול להיות משופר עם טיפולי האסתטיקה לעור הפנים המתבצעים במרפאה שלנו בירושלים, המסייעים למזער את ההשפעות של ההזדקנות.

במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך אנו מבצעים טיפולי מילוי קמטים, על מנת לסייע בהחלקת הקמטים ולהחיות את החיוך. אנו משתמשים בטיפולים הללו כדי להשלים את רפואת השיניים האסתטית, וזאת כחלופה זעיר פולשנית לניתוחים.

טיפולים אלה לוקחים רק מספר דקות ואין בדרך כלל צורך בהרדמה או זמן החלמה, מכיוון במהלך הזריקות אנו משתמשים במחטים דקות מאוד והם כמעט ולא מובילות לתחושת כאב.

לעתים קרובות מגיעים המטופלים למרפאה שלנו בירושלים בזמן הפסקת הצהריים שלהם לפגישה זריזה בה מתבצע טיפול פנים, או לפגישה משולבת עם ניקוי שיניים רגיל או הלבנת שיניים. בראש מחלקת אסתטיקת הפנים שלנו עומדת ד"ר ציפורה גלרנטר, רופאת שיניים מוסמכת ובעלת התמחות באסתטיקת פנים ועמיתה של האקדמיה האמריקנית לאסתטיקת פנים.

טיפולים להעלמת קמטים וטכניקות מילוי לעור צריכים להתבצע רק על ידי מי שמורשה ומאומן לכך, ויש לו ניסיון רב בתחום. אנחנו מאמינים שמרפאת השיניים היא המקום הטוב ביותר לקבלת הטיפולים הללו – לחץ כאן כדי להבין מדוע.

מחקרים הראו כי לזריקות יש גם שימושים קליניים חשובים בטיפול בכאבי פנים ומיגרנות, וזה הוכיח את עצמו בטיפול באנשים הסובלים מ- bruxism וכאב TMJ שנגרמו על ידי חריקת שיניים ונעילת הלסת.

עלויות טיפול פנים

כאשר את או אתה מגיעים למרפאת השיניים שלנו בירושלים לביצוע טיפולים אסתטיים בפנים, המחיר שאתם משלמים הוא שילוב של מחיר המוצרים המוזרקים לעור והיכולות המקצועיות של המומחה שמטפל בך.

התמחור שלנו מבוסס על כמות המוצר בה עושים שימוש בטיפול שלך, ולא על סמך האזור המטופל, כך שפרמטר זה מוביל לחסכון משמעותי בקרב קהל לקוחותינו.

אנו משתמשים רק במוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר והטיפולים מתבצעים בסביבה סטרילית לחלוטין. כאשר מדובר על הבריאות שלכם אז יש להיזהר ממוצרים זולים – אם זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, זה בדרך כלל מסוכן. חשוב למצוא מומחה מנוסה אשר ייקח את הזמן כדי להבין את מטרות הטיפול שלכם ויפתח תוכנית טיפולים שמתאימה לכם.

התקשר אלינו היום כדי לדון אם טיפולים אלה יכולים לעזור לך, או לחץ כאן כדי לקרוא עוד על טיפולי להעלמת קמטים ומילוי לעור הפנים.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.