חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מילוי קמטים בהזרקה

מילוי קמטים בהזרקה

ככל שאנו מזדקנים, העור מאבד את גמישותו, מה שעלול לגרום להופעת קווים וקמטים סביב האף והפה. העור שלנו מתחיל לאבד את הקולגן הטבעי שלו ואת החומצה ההיאלורונית המוסיפים מבנה ונפח לפנים, מה שגורם לעור לשקוע ולהופעת קמטים סביב הפה, בסנטר והלחיים.

העלמת קמטים באופן בטוח

מילוי קמטים כגון Juviderm או Restylane הינם ג'לים טבעיים המיועדים להזרקה לעור ועשויים מחומצה היאלורונית. הם יכולים לעזור לנטרל את אובדן נפח הפנים וגירוי צמיחת הקולגן להחלקת סימני ההזדקנות והקמטים. בעוד סרומים וקרמים למיניהם עובדים רק על שטח פני העור, חומרי המילוי מוחדרים לשכבות העור הפנימיות ומסירים את הקמטים הגלויים, מה שהופך את העור נראה חלק יותר ומבטיחים תוצאות לטווח ארוך.

מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בהזרקות עוריות כדי להשיג מראה פנים רגוע יותר, חלק ונעים למגע ומאפשר לחייך והתהדר בהבעות פנים חופשיות ומשוחררות. במרפאת השיניים והאסתטיקה שלנו בירושלים אנחנו עושים שימוש במיטב החומרים, המאושרים ע"י ה- FDA – ונמצאו כפחות פולשניים ויותר בטוחים לשימוש. כמו בכל הליך, ישנם סיכונים אפשריים שלאחר הטיפולים כמו חבורות או נפיחות, אבל אלה הם בדרך כלל מינימלים מאוד ונעלמים במהירות. אם אתם מחפשים מתיחת פנים ללא ניתוח וללא התערבות כירורגית, ורוצים להחליק כמה קווים דקים או להיפטר מקמטים קבועים ועמוקים אז מילוי קמטים בהזרקה זה הפתרון המושלם בשבילכם!

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.