חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רפואת שיניים כללית בירושלים

מרפאת שיניים בירושלים - יואב אורבך

מחפש רופא שיניים בירושלים? הגעת למקום הנכון! ד"ר יואב אורבך הינו רופא שיניים כללי, המתמקד באסתטיקה ומרפאתו ממוקמת בלב ליבה של ירושלים. אנו מבינים כי טיפול שיניים כללי הוא חיוני לשמירה על חלל הפה, שיניים חזקות, חניכיים בריאות וחיוך מקסים. ד"ר יואב אורבך וצוותו מנוסים בכל היבטי טיפולי השיניים, החל מתהליך האבחנה וכלה בטיפול ומניעת תחלואת שיניים. כמו כן, אנו מעניקים מגוון רחב של טיפולים קוסמטיות ושיקום הכוללים שתלים וכתרים, עד הלבנת שיניים בלייזר ויישור שיניים שקוף.

בדיקות שיניים שגרתיות בירושלים

אנו מאמינים במניעה מוקדמת של בעיות בשיניים בעזרת הטכנולוגיות העדכניות והציוד המתקדם ביותר, כל זאת במרפאת השיניים בירושלים. אנו נגלה חורים ושיניים סדוקות, נבדוק שהחניכיים בריאים, ונתייחס לכל סימן מוקדם של דלקת חניכיים או מחלת חניכיים.

ניקוי שיניים עמוק

המומחים שלנו בהיגיינה אוראלית במרפאה הירושלמית שלנו, יסייעו לכם לשמור על בריאות השיניים האופטימלית על ידי הסרת רובד החיידקים המצטבר (plaque) ואבנית מהשיניים שלכם. ניקוי שיניים רגיל לא רק עוזר לשמור על שיניים בוהקות ובהירות, אלא גם מונע ריקבון, מחלות חניכיים וריח רע מהפה. במרפאת השיניים המזמינה והנוחה שלנו בירושלים נבצע הערכה של את גורמי הסיכון הייחודיים שלכם ונתאים לכם תכנית טיפולים ספציפית. חשוב לציין שהאגודה האמריקאית לרפואת שיניים ממליצה על ניקוי השיניים על ידי איש מקצוע, לפחות כל שישה חודשים. זה יבטיח כי השיניים והחניכיים יישארו בריאים, החיוך שלכם יראה מיליון דולר. בקרו במרכז הרפואי שלנו בירושלים.

רפואת שיניים משמרת

חללים (חורים) נוצרים כאשר חיידקים תוקפים את פני השן ומפלסים את דרכם לתוך סדקים וכך יוצרים חורים בשיניים. כדי לשחזר חללים אלו, אנו משתמשים בחומרי שחזור לבנים ללא מתכת ונמנעים מחומרי מתכת קונבנציונאליות המכילות כספית (אמלגם SEO). אנו מתאימים את צבע החומר לצבע השן, כך שהשחזור כמעט בלתי נראה. מחקרים הראו כי סתימות קומפוזיט יוצרות קשר חזק עם אמייל השן ופחות פגיעות מסתימות מתכת. אם אתם צריכים שחזור, אל תחכו שזה יהפוך להיות כואב – קבעו פגישה היום!

טיפול שורש

מטופלים זקוקים לפעמים לטיפולי שורש כאשר החלק הפנימי של השן, שם ממוקמים העצבים וכלי הדם, נהיים מודלקים עקב עששת עמוקה או חבלה. הסרת החלק הפגום מן השן מאפשרת לנו לשמור את השן הטבעית שלכם, בתקווה להימנע מעקירות מיותרות. זכרו כי טיפול שורש לא חייב לכאוב! ד"ר יואב אורבך משתמש בטכניקות אנדודונטיות נטולות כאב לטיפול באזורים שנפגעו, וזאת מבלי להחליש את מבנה השן.

עקירות שיניים

עקירת שיניים פגומות או ניידות היא לפעמים צעד הכרחי שאין לנו ממנו מנוס, והיא עשויה להיות השלב הראשון בתוכנית שיקומית לפה. לעיתים קרובות ישנו צורך לעקור את שיני הבינה מכיוון שהן יכולות להיות נגועות או חולות ולגרום לבעיות חמורות. שיני בינה מופיעות בחלק האחורי של הפה של מבוגרים ולעיתים קרובות מתקשות לבקוע כראוי בגלל צפיפות יתר. איתור שן בינה לפני שהיא בוקעת יכול להקל על הסרתה. ד"ר יואב אורבך מבצע בדרך כלל עקירת שיני בינה בהרדמה מקומית.

.

כתרים וגשרים

כאשר שן נפגמת, נשברת או נרקבת קשות, ייתכן ויהיה צורך לעטוף אותה בכתר חדש וחזק שיחליף את החלק הנראה של השן. לקבלת מראה טבעי והתאמה נוחה, ממליץ ד"ר יואב אורבך על שימוש בכתרי קרמיקה נטולי מתכת, אשר עתידים להתאים לצבע ולצורה של השן הפגומה או החסרה, ללא הצללים הכהים והלא רצויים של כתרים מהדור הישן. כתרים מחוברים לצמיתות אל השן או לשתל דנטלי עם בורג, והם לא עתידים לזוז. אם שורש השן אינו ערוך לקלוט השתלות שיניים, אנו יכולים להתקין גשר קבוע. ד"ר אורבך ידון באפשרויות השונות הקיימות ויחשוב על הפתרון הטוב ביותר לשיניים שלכם.

כמומחה בשיטות העדכניות ביותר של רפואת השיניים, ד"ר יואב אורבך הרכיב ויצר אלפי כתרים שלא ניתן להבדיל בינם לבין השיניים הטבעיות. אף אחד לא יידע שיש לכם כתרים בפה! שוחחו איתנו היום אם אתה צריך שתלים, כתרים או גשרים כדי לתקן או להחליף את השיניים הפגומות או החסרות.

תותבות

כאשר אנשים חסרים חלק משיניהם או את כל השיניים שלהם ושתלים אינם באים בחשבון, אנו ממליצים על התקנת תותבות באופן מלא או חלקי. תותבות חלקיות מותקנות על לוחות ומוחזקות במקום על ידי קליפים עדינים. בעוד שבהתקנה מלאה של תותבות להחלפת כל השיניים שומרים על מיקומם בעזרת החניכיים. שוחחו עם ד"ר יואב אורבך על טכנולוגיית התותבות האחרונה והאפשרויות החדשות והנוחות שיכולות לעזור לכם לאכול ולדבר באופן נורמלי ונעים.

רופא שיניים בירושלים

אם אתם מחפשים רופא שיניים בירושלים דובר עברית ואנגלית, מיומן ומנוסה בכל הטכניקות האחרונות של רפואת השיניים, קבעו פגישה לביקור במרכז השתלות השיניים והאסתטיקה הדנטלית של ד"ר יואב אורבך בירושלים.
אנו נדון אתכם בכל האפשרויות ונעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר והכי פחות כואב! לא משנה מה החששות שלך, עדיף לבקר רופא השיניים במוקדם ולא במאוחר. אל תתמהמהו – קבעו פגישה היום!

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.