חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השתלות שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד יחזירו לכם את החיוך ובאופן מיידי, ד"ר יואב אורבך מבצע השתלות במרפאת השיניים בירושלים, במקצועיות, בקשב רב וברמה המקצועית הגבוהה בישראל.

ד"ר יואב אורבך הוא מומחה בהשתלות שיניים בארה"ב וביכולותו לשחזר ולהשלים חוסר שיניים בשיניים מעוצבות להפליא, ובפחות זמן ממה שאתם חושבים.
צוות המומחים שלנו בהשתלות השיניים יכול ליצור ולשלב שתלים בודדים או מרובים בזמן ההמתנה שלכם, כך שאתם יוצאים החוצה ומרגישים נהדר אחרי ביקור אחד בלבד.
הליך השתלת השיניים ביום אחד הוא כמעט ללא כאבים (בהרדמה מקומית), עם זמן התאוששות מינימלי, כך תוכלו להמשיך עם החיים שלכם ללא הפרעה או אי נוחות.

השתלות שיניים ביום אחד בירושלים

לבעיות הנגרמות על ידי שיניים חסרות יכולות להיות השפעות משמעותיות מאוד על החיים שלכם; כל הפעולות הבסיסיות לכאורה כגון אכילה, דיבור ואפילו נישוק – יכולות פתאום להיות מאוד מאתגרות וקשות לביצוע. החיפוש אחר פתרונות מהירים לשיניים חסרות עלול להוביל לשימוש בשיניים תותבות, אך היום אנחנו יודעים שהרכבת שיניים תותבות עלולה לגרום בדרך לבעיות שונות בטווח הארוך.

רפואת השיניים המודרנית ביצעה התקדמות מדהימה בתחום השתלות השיניים. שיטות הטיפול החדשניות מאפשרות חיזוי מדויק להפליא, וטיפולי השיניים שד"ר יואב אורבך מבצע כעת על בסיס קבוע, היו כמעט בלתי אפשריים לפני רק 20 שנה. גם אתם יכולים להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו ולהנות משיניים חדשות ביום אחד בלבד. טיפולים מתקמים אלה, שחלקם פותחו על ידי מרצים ומדריכים של ד"ר יואב אורבך, הם רופאים בעלי שם עולמי וחלוצים בתחום ההשתלות, מאפשרים ניתוחים פחות פולשניים ובזמן קצר יותר..

כיום, באמצעות ניתוחים זעיר פולשניים אנחנו מסוגלים לשחזר את הפה שלכם עם שיניים יפיפיות ובאופן מיידי. תוכלו לומר שלום לתותבת שלכם ובטח לא להצטרך להסתובב ללא שיניים לחלוטין.

מטופלים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לבצע השתלות שיניים ביום אחד בירושלים אצל ד"ר יואב אורבך. רבים מהם בוחרים לקבל שיניים חדשות בזמן שהם מבקרים בישראל, או מגיעים במיוחד למטרה זו. הם רוצים להיראות הכי טוב ולא רוצים לחכות! המבקרים אצלנו מרחבי העולם יודעים שהטיפול בירושלים עולה באופן משמעותי פחות מאשר בבית, והאיכות בדרך כלל הרבה יותר גבוהה. אז אם אתם חסרי שיניים ונוטים לדחות את הטיפולים, עצרו לרגע ותפסו את היום, קבעו פגישה עבור שתלים דנטליים ביום אחד.

איך מתבצעת השתלת השיניים ואיך זה קורה ביום אחד?

ד"ר יואב אורבך וצוות המרפאה שלו בירושלים יעריכו ויבחנו את מצב הפה והשיניים וידונו איתך על האפשרויות הטיפול העומדות לרשותך.

על מנת להגשים את החלום למטופלים ולהוציא אותם עם שיניים ביום אחד אנו נבצע הרכבת שתלים ביום אחד ברמה אחראית והמקצועית ביותר. אנחנו מבצעים סריקת C.T בשלושה מימדים, בנוסף על כך, אנחנו משתמשים בטכנולוגיה החדשנית ביותר, תוכנת מחשב המדמה את תהליך ההשתלה ומאפשרת לנו למקם את השתלים באופן אידאלי. כלומר, עד אשר יגיע לבצע את השתלת השיניים בפה המטופל, ד"ר אורבך כבר ביצע ובחן את ההשתלה כבר מספר פעמים באמצעות התוכנה ומגיע להשתלה עם ידע וניסיון נרחב יותר, כך שסיכויי ההצלחה של ההשתלה עולים משמעותית.

אין עוד צורך "בהמתנה" חודשים ארוכים ללא שיניים קבועות -על מנת שהשתלים יתקבעו. באמצעות חיבור השתלים כקשת בצורה נכונה ע"י הכתרים, השתלים יקלטו למקומם תוך 24 שעות, וזהו רבותי טיפול שיניים ביום אחד ועם תוצאה שתישאר לאורך שנים רבות.

גישה הוליסטית להשתלות

בניגוד למרפאות מסוימות המבצעות רק השתלות שיניים ביום אחד ומבצעות זאת יום אחר יום, ד"ר יואב אורבך מציע שירותי רפואה משלימה ואסתטית. זה אומר שהוא לוקח את הזמן כדי לדבר עם כל חולה על תוכנית הטיפול האופטימלית עבורו, וזאת לאחר בחינת כל האפשרויות הקיימות. ברגע שאנו מסכימים כי שתלים לשיניים הם הפתרון הטוב ביותר, אנו מוכנים ומזומנים להשתמש בטכנולוגית השתלות השיניים החדשנית והעדכנית ביותר כדי להתאים לכם שיניים רבות ככל שתרצו, אפילו באותו היום, וזאת ככדי להתאים זאת ללוחות הזמנים העמוסים שלכם.

טכנולוגית השתלות מתקדמת

כל שתל ממוקם בדיוק מירבי ואופטימלי ללסת שלכם ולאחר מכן מצויד בשן בעלת מראה טבעי שתאפשר לכם לאכול ולדבר כרגיל בזמן שהשתלים מתאחים אל תוך העצם. כעבור שלושה חודשים, בדרך כלל, השיניים הזמניות ניתנות להחלפה בכתרים עשויים חרסינה באיכות גבוהה מאוד ובהתאמה אישית אשר מותאמים ברמת דיוק מושלמת. השיניים האלה יהיו מחוברות לצמיתות לשתלים המקובעים היטב ללסת. תהליך דו-שלבי זה מבטיח את התוצאות האסתטיות הטובות ביותר ומתבטא בסט חדש של שיניים מושלמות.

תיקון שיניים מיידי

היתרונות של השתלות שיניים ביום אחד ברורים. בתוך מספר שעות בלבד נשיב לכם את החיוך ואת הביטחון העצמי.
אתם תצאו מהמרפאה שלנו בירושלים עם סט של שיניים בעל מראה טבעי.
שיניים המאפשרות לכם לחיות חיים נורמליים ויספקו פתרון איכותי לטווח ארוך.
ברגע שהשיניים הקבועות מקובעות לשתלים אתם תקבלו את הפתרון הדנטלי ארוך הטווח הטוב ביותר שקיים בעולם רפואת השיניים.
על ידי בילוי של מספר שעות בכיסא רופא השיניים, ועלות נמוכה יחסית ביחס לתמורה, אנחנו במרפאה שלנו בירושלים נעניק לך סט מושלם של שיניים חדשות ואסתטיות.
אתם תחייכו כל היום מעצם המחשבה על הקלות בה זכיתם לחיוך של מיליון דולר, בזמן קצר יחסית וללא כאבים.

האם אתה צריך "שיניים ביום"?
אם חסרים לכם שיניים, יש לכם תותבת ישנה ולא נוחה, או סתם נמאס לכם לשים אותה בכוס מים בכל לילה, אז  פתרון שיניים ביום אחד בירושלים אצל ד"ר יואב אורבך הן הפתרון הנכון עבורכם.

האם "שתלים באותו יום" מתאימים לכם?
האם חסרה לכם שן אחת או יותר?

האם השיניים התותבות שלכם לא מתאימות או שהן לא נוחות?

האם נאמר לכם כי השיניים שלך עומדות ליפול?

האם אתם סובלים ממחלת חניכיים או מאובדן עצם סביב השיניים?

האם יש לכם שיניים שצריך לעקור?

אם עניתם "כן" על אחת השאלות הנ"ל, סביר להניח שאתם כשירים לשיניים בירושלים ביום אחד.

בעת ביצוע שתלים ביום אחד אצלנו במרפאה תוכלו ליהנות מהפעולות הבאות:

שיניים קבועות ביום אחד

זמן טיפול כולל קצר ביותר

חיסכון פיננסי לעומת הרכבת שתלים בשיטות סטנדרטייות

מה הערך המוסף שלנו אליך?

שמירה על עצם קיימת

כאשר אנו מבצעים "שיניים ביום אחד", אנו משמרים את מבנה עצם הלסת שלך על ידי הנחת שתלים באופן מיידי ומניעת אובדן טבעי של העצם המתרחשת לאחר עקירת שיניים. יתר על כן, במקרים בהם עלול להתרחש אובדן עצם חמור כגון דלקות חניכיים, הרכבת שתלים באותו מנצלים את העצם הקיימת וכך מונעים את הצורך היקר, ולפעמים גם הכואב של השתלות עצם ובנייתה.

הצלחה לטווח ארוך

כעת, לאחר מחקר ארוך טווח ותוצאות קליניות מרשימות, אנחנו יכולים לעמוד בגאון מאחורי הטיפול ותוצאותיו, המבטיחים אסתטיות ופונקציונליות ארוכי טווח, פחות אי נוחות, הקלה על תחושת המבוכה וכמובן תוצאות מרהיבות.

חיסכון פיננסי

בהרכבת שתלים ביום אחד אנו נמנעים מהצורך בתהליכי השתלת עצם נוספים העלולים לגרום לעלייה משמעותית בעלויות הטיפול הכוללות.
טיפולי -4All-on ו- 6-All-on שלנו עתידים להפחית את העלויות הכוללות שלכם עד 33%, בהשוואה לשיטות הטיפול הסטנדרטיות.

שתלים באותו יום בירושלים

אתם לא צריכים לסבול את המבוכה של שיניים חסרות, אפילו לא ליום אחד נוסף! מרפאת השיניים של ד"ר יואב אורבך המתמחה בהשתלות שיניים ואסתטיקה דנטלית עומדת לצדכם עם שתלים חדשים ביום אחד.
כל מה שנדרש מכם הוא לעשות את הצעד הראשון, ליצור איתנו קשר ולהכין את עצמכם מנטאלית לקראת תוכנית הטיפול, אנחנו כבר נדאג לשאר!

ד"ר יואב אורבך מבצע את הליכי השתל באותו יום כדי להחליף שיניים חסרות בודדות ואף לסתות שלמות של שיניים חסרות, בהליכי 4 All-on, ו- 6 All-on-, שהינם ניתוחים זעיר פולשניים מתקדמים.

מרבית המטופלים שלנו יכולים לקבל את השיניים הקבועות שלהם מיד לאחר ההשתלה, וכל זאת ביום אחד.
בהשוואה לפרוטוקולים המסורתיים, המטופלים שלנו זוכים לאיכות שחזור מיטבי, המאפשר חזרה לתפקוד, בריאות, נוחות ואסתטיקה בפחות זמן ובעלות נמוכה יותר ביחס לטיפולים הרגילים.

התקשרו אלינו למרפאה המתמחה בהשתלות שיניים ותאמו את ביקורכם עוד היום.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.