חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפולי חניכיים בירושלים

טיפולי חניכיים - יואב אורבך

מחפשים טיפול חניכיים בירושלים? לא מוכנים להתפשר על בריאות חלל הפה שלכם? אנחנו כאן עבורכם עם טיפולי חניכיים מתקדמים במרפאת השיניים שלנו בירושלים אשר משרתת נאמנה מטופלים רבים עם בעיות חניכיים מגוונות.
בשורת הבאות סוקר ד"ר יואב אורבך בעיות חניכיים נפוצות, מספק דגשים חשובים לטיפול ועוזר לכם להבין מה דרוש עבורכם? אם יש לכם שאלות נוספות אז נשמח לסייע לכם, התקשרו או צרו קשר בלשונית המופיעה מטה.
תודה לכם על הסבלנות והמשך קריאה מהנה ובריאות איתנה.

טיפול במחלות חניכיים

מחלת חניכיים משפיעה על מיליוני אנשים והיא הגורם המוביל לאובדן שיניים בקרב מבוגרים. זה יכול להתחיל כמו דלקת חניכיים – זיהום חיידקי של הרקמה בפה – והתקדמות למחלת חניכיים ואובדן עצם. אם לא מטפלים בה מחלת חניכיים חמורה עלולה לגרום לנסיגת חניכיים ועצמות, וכתוצאה מכך איבוד שיניים. מחלת חניכיים יכולה גם לגרום לבעיות רפואיות חמורות אחרות, ובנשים בהריון היא אף עלולה לגרום להפלות, לידה מוקדמת ומשקל לידה נמוך. כל הנשים בהריון צריכות לבקר אצל רופא השיניים שלהן לעתים קרובות כדי לבדוק שאין להן מחלת חניכיים.

מחלת חניכיים יכולה לנבוע ממצבים רפואיים כגון סוכרת, שבץ והתקפי לב; שינויים הורמונליים מטבוליים בגוף שלך, או היגיינת שיניים לקויה. אין צורך לחוש בושה בדבר מחלות חניכיים ובדרך כלל ניתן לטפל בהן די בקלות.

רופא שיניים מקצועי, דוגמת ד"ר יואב אורבך, יוכל להעריך את הנזק שנגרם על ידי מחלת החניכיים ולייעץ בטיפול ובשיקום. הוא עשוי להמליץ ​​על ניקוי עמוק כדי להסיר אבן שן מאזורים עמוקים, וכן לבצע טיפול אנטיביוטי להריגת חיידקים הנמצאים בכיסי החניכיים. אם המחלה התקדמה, ניתוח חניכיים עשוי להיות נחוץ כדי להסיר רקמות לא בריאות סביב השיניים, רקמות אשר לא ניתן לטפל בהן ולתקן אותן במצבן הנוכחי.

נסיגת חניכיים

נסיגת חניכיים מובילה בדרך כלל למחלת חניכיים, וכמובן גם יכולה להיגרם בגללה. ייתכן מאוד שיהיה צורך בצמצום פערים או כיסים שנפתחו בין השיניים והחניכיים, כדי למנוע מחיידקים לשגשג ולהצטבר באזורים הללו. המלצה נוספות שיעילה פעמים רבות במצבים הללו היא ביצוע ניתוח להקטנת הכיסים שנוצרו. בניתוח פותחים את האזורים החשופים בין החניכיים ומסירים משם את אבן השן והפלאק שהצטברו באזור, כך מונעים נזקים נוספים ומפחיתים את הרווחים בין החניכיים לבין השיניים, מונעים הצטברות חיידקים ועוצרים את התפשטות מחלת החניכיים. ד"ר יואב אורבך דוגל בגישה זעיר פולשנית, תוך ניצול טכניקות לא ניתוחיות מתקדמות, כך שבמקרים רבים ניתוח שיניים אינו נחוץ.

עיבוי עצם ורקמות

אם העצם מתחת לחניכיים שלך ניזוקה על ידי מחלת חניכיים, אנו ממליצים על חידוש רקמות. ברוב המקרים, אימוץ הגישה הפחות פולשנית מעודד את הגוף להתחדש. רק במקרים שבהם זה לא מצליח, ד"ר אורבך יבצע השתלת עצם לסת חדשה כדי לעודד מחדש את הצמיחה העצמית. בהליך זה בדרך כלל משתמשים בחלקים מזעריים מהעצם של המטופל, עצם סינתטית, או עצמות שנתרמו, וזאת כדי להחליף עצמות שנהרסו על ידי מחלת חניכיים. שתלים אלה יוצרים פלטפורמה לצמיחה מחודשת של עצם הלסת, כדי לשחזר את יציבות השיניים. ייתכן מאוד ויתעורר גם צורך לעצב מחדש את עצם הלסת כדי להסיר כיסים מהעצם שבהם חיידקים עשויים להתרבות ולשגשג.

כדי לעבות ולחזק חניכיים דקות, אנו בדרך כלל נשתמש ברקמות רכות מאזורים אחרים של הפה. הליך זה מחזק את החניכיים הדקות ומאפשר לבצע מילוי במקומות בהם החניכיים נסוגו. הרקמות הרכות, נלקחות לרוב מהחך העליון, ומוחדרות במקום בו נדרשת התערבות. לפעמים אנחנו משתמשים בטיפול בלייזר כדי לתקן כיסים בחניכיים, אבל אין הוכחות חותכות לכך שטיפול בלייזר עוזר לשחזר רקמת חניכיים פגועה והניסיון גם מוכיח כי זה לא תמיד מועיל.

ד"ר יואב אורבך משתתף באופן תדיר בכנסים רפואיים בינלאומיים כדי ללמוד את הטכניקות החדישות לטיפול במחלות חניכיים וללמוד אודות השפעותיהן. במקום שבו העצם התומכת בשיניך נהרסה, אנו משתמשים בטכניקות העדכניות ביותר של התחדשות רקמות כדי לעורר את צמיחת העצמות והרקמות. זה כולל הוספת קרום קטן של בד, דמוי רשת, בין העצם לרקמת החניכיים כדי לעודד את הגוף שלך לחדש בעצמו רקמת עצם ורקמות רכות במקומות הנכונים ובקצב מואץ.

טיפולי חניכיים בירושלים - יואב אורבך
יש להתרשם ממצב החניכיים והשיניים

כירורגיה קוסמטית – הרמת חניכיים / עיצוב מחדש של החניכיים

כאשר אתה מסתכל על החיוך שלך, אתה עשוי להרגיש אי נוחות עקב מצב החניכיים; קו החניכיים שלך אינו אחיד או אסימטרי, השיניים שלך נראות קצרות מדי והתחושה הכללית היא שמצב חלל הפה שלך צריך להיראות טוב יותר. אנחנו יכולים לפתור את הבעיה הקוסמטית הזאת עם הרמת חניכיים או עם עיצוב מחדש של החניכיים סביב השיניים הקדמיות שלך. אנחנו יכולים גם להסיר עודף חניכיים כדי ליצור את הפרופורציה הנכונה עבור החיוך שלך. צרו קשר עם עם ד"ר יואב אורבך ושוחחו איתו על האפשרויות השונות והמגוונות בתחום רפואת שיניים קוסמטית ותופתע לגלות כמה טוב יוכלו להראות השיניים והחניכיים שלך.

טיפולי חניכיים מתקדמים בירושלים

ד"ר יואב אורבך הוא אחד מרופאי האסתטיקה המובילים בישראל והוא נמנה ברשימה מצומצמת מאוד של רופאים עם מקצועיות וניסיון רב בתחום הפריודונטלי בירושלים. מטרת טיפולי החניכיים אצלנו במרפאה בירושלים היא לספק למטופלים פונקציונליות מקסימלית לצד מראה אסתטי ומניעת מחלות נוספות.
צור קשר עוד היום להתייעצות ללא התחייבות, ותגלה את האפשרויות השונות לטיפול חניכיים מתקדם אשר מתאים למצבך.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.