חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלבנת שיניים בלייזר בירושלים

הלבנת שיניים - רופא שיניים ירושלים

הלבנת שיניים בלייזר בירושלים במרפאת השיניים של ד"ר יואב אורבך.

טיפול איכותי, בטוח ועם תוצאות מצוינות, המשלב הלבנת שיניים בלייזר יחד עם ערכת הלבנה איכותית בפיקוח רופא השיניים ובאישור משרד הבריאות.

אתם רוצים להסיר כתמים מהשיניים, להשיב לעצמכם את החיוך הלבן והמבריק שהיה לכם בעבר וחושבים שמדובר במשימה בלתי אפשרית. נחשפתם להמון אביזרים וטיפולים שמבטיחים תוצאות ובפועל רק גוזלים את כספכם.

הלבנת שיניים בלייזר היא אחד הטיפולים היעילים והמהירים ביותר, המבטיחים תוצאות מעולות בזמן קצר.

למען הסר ספק, אנחנו במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך מלווים אלפי מטופלים ומחזיקים בניסיון רב שנים בתחום האסתטיקה הדנטלית ומביאים לקהל המטופלים שלנו אך ורק טיפולים שהוכיחו עצמם לאורך השנים.

הלבנת שיניים בלייזר בירושלים

הלבנת שיניים בלייזר היא טכניקה חדשנית העושה שימוש בתאורת LED המשדרת שני אורכי גל שונים לעבר השיניים וכוללת גם ג'ל הלבנה מיוחד בריכוז גבוה של חמצן.

הלייזר מעצים את פעולת ג'ל ההלבנה ויחד הם מובילים לתוצאות מדהימות וכל זאת תוך שעה אחת בלבד.

מרפאת יואב אורבך היא בין המרפאות הראשונות לאמץ הלבנת שיניים בלייזר בירושלים, וזאת לאחר שנוכחנו לראות את התוצאות המצוינות של השיטה ולחקור לעומק את השפעותיה. כיום אנחנו גאים לומר כי צברנו ניסיון וידע מקצועי רב ואנחנו נהנים להוציא מטופלים מחויכים עם שיניים לבנות ובריאות.

הלבנת שיניים בלייזר בירושלים
הלבנת שיניים בלייזר – חיוך בעת הטיפול ולאחריו (חיוך לבן ומבריק)

מטופלים רבים אשר מחפשים הלבנת שיניים בירושלים ומגיעים אלינו למרפאה אינם מודעים לטכניקות הקיימות ולחידושים בתחום, חשוב לדעת שכאשר מדברים על הלבנת שיניים אז מתייחסים לרמת ההבהרה ולשינוי החל מהמצב הנוכחי. הלבנת שיניים בלייזר מובילה להבהרה של עד 9 דרגות מהמצב הנוכחי שלכם!

את פעולת הלייזר תשלימו באמצעות סד ביתי המונח על השיניים למשך מספר שעות וזאת למשך מספר ימים. השילוב בין הלבנה לשיניים בלייזר לבין הלבנה ביתית מובילים לתוצאות מקסימליות ולהבהרה משמעותית של השיניים.

על מנת לקבל את התוצאות המקסימליות אנחנו ממליצים לשלב את הטיפולים המוזכרים לעיל יחד עם היגיינה אוראלית קפדנית, הכוללת צחצוח שיניים פעמיים ביום, ניקיון באמצעות חוט דנטלי לפני שינה ושילוב של משחות שיניים המתאימות למצבכם (משחת שיניים נגד רגישות – המלצה מדויקת תקבלו מרופא השיניים). יתר על כן, כדאי מאוד להימנע מעישון בתקופת ההלבנה (ובכלל:).

הכנה לקראת הלבנת שיניים

את ההמלצות הבאות אנחנו מספקים לכלל המטופלים אשר מבצעים הלבנת שיניים בלייזר ואנחנו משתפים אותן גם אתכם על מנת להכין אתכם כמו שצריך לתהליך הלבנת שיניים, כדאי מאוד להקשיב להמלצות הבאות:

בטרם תבצעו הלבנת שיניים בלייזר כדאי להגיע לבדיקת שיניים יסודית וקפדנית אצל רופא השיניים וזאת על מנת לשלול מוקדים שונים של עששת בפה ולאתר מפגעים נוספים העלולים לפגוע בפעולת ההלבנה (וכמו כן לסכן את בריאות חלל הפה שלכם).

לאחר שביצעתם בדיקה מקיפה ורופא השיניים אישר לכם לבצע הלבנה לשיניים אז כדאי לקבוע ביקור אצל השיננית. ביקור שכזה, עד שבוע לפני שמתרחשת הלבנת השיניים בפועל, עתיד לשפר מאוד את תוצאות התהליך ולהשאיר אתכם עם שיניים לבנות ובריאות יותר.

כפי שהזכרנו כבר, כדאי לעבור לשימוש במשחת שיניים שמונעת רגישות דוגמת סנסודיין dual care או משחות מאותה משפחה. אלה יסייעו במניעת כאבים ורגישויות לאחר טיפול ההלבנה.

בנוסף, מומלץ להפסיק לאכול מאכלים עתירי צבע כגון שקשוקה, כורכום וכן לצורך משקאות כגון יין אדום, כל זאת כשבוע לפני הטיפול ועד מספר ימים לאחריו, כל זאת על מנת למקסם את פעולת הלבנת השיניים.

הלבנת שיניים ירושלים - ד תוצאות הלבנת שיניים – כך נראות להן שיניים בהירות ולבנות יותר

תוצאות הלבנת שיניים

שאלה ששואלים אותנו מטופלים רבים היא כיצד עתידות להיראות השיניים שלי לאחר הלבנה?

השאלה היא מצוינת והתשובה עלייה תלויה מאוד במצב ההתחלתי של השיניים שלכם, איכות החומרים בהם עושה שימוש הרופא וכמובן גם הידע המקצועי שלו.

ככל ששיניי המטופל הן במצב טוב יותר כך גם תוצאות ההלבנה יהיו מרשימות יותר, בעיקר כאשר מדובר על הבהרת שיניים. כמובן כי גם אם מצב השיניים הוא רע מאוד ניתן למצוא פתרונות הולמים כגון ציפוי חרסינה, השתלות שיניים וכד', ואלה יעניקו מראה של שיניים לבנות ומבריקות ולאורך זמן.

התוצאות המדוברות מראות הבהרה משמעותית של הצבע איתו הגיעו המטופלים ועד לרמה מופחתת של 9 דרגות בהירות, שזה משמעותי מאוד ומקנה תוצאות מרשימות.

כתמים צהובים שהיו על השיניים, שיניים ששינו את צבען המקורי ושאר מרעין בישין נעלמים והשיניים הטבעיות שלכם נראות לבנות, מבריקות ומעניקות לכם חיוך משובב.

חשוב להדגיש שאנחנו מבצעים הלבנת שיניים במרפאתנו בירושלים אשר אינה פוגעת בחומר השן ואינה מסירה שכבה כגון "טיפול פילינג" לפנים. ההמלצה שלנו היא לא להשתמש במשחות שיניים "מלבינות" מכיוון שהן דווקא כן עובדות על עקרון זה של הסרת שכבה בריאה והן אף עלולות לחספס את פני השן, דבר שמוביל להדבקות של חיידקים ושינוי צבע. נכון לומר זאת גם על משחות שיניים על בסיס פחם אקטיבי שנכנסו "היום" לטרנד

תוצאות הלבנת שיניים בשיטה בה אנחנו פועלים עתידות להישמר זמן ארוך יחסית של 5 שנים ואפילו יותר. כל זה תלוי כמובן בגנטיקה ובהרגלים שלכם כגון עישון, ריבוי שתיית קפה, יין וכו'.

אך במידה ובעתיד תרצו לבצע שוב רענון ללובן השן תוכלו לעשות זאת בצורה פשוטה ומהירה, בעזרת הערכה הביתית, בשימוש של מספר ימים בודדים. כך תשיבו לשיניים שלכם את הלובן והברק הרצויים.

דברים שחשוב לדעת על הלבנת שיניים

שיניים לבנות הם תוצר של היגיינה אוראלית טובה, גנטיקה טובה וכמובן הרגלי צריכה בריאים (של מזון ומשקאות). לפני שאתם קובעים טיפול להלבנת שיניים רצוי לברר יחד עם רופא השיניים את הסיבות והגורמים שהובילו להכתמת השיניים שלכם ורק לאחר שהבנתם אותם לגשת לביצוע הלבנה.

הבנה של הגורמים לשיניים צהובות תסייע למנוע חזרה עתידית של כתמים על השיניים ותאריך את התוצאות המרשימות של הטיפול.

כחלק מהשירות שלנו, במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך, אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לעזור לקהל המטופלים להבין את הסיבות שהביאו למצבם הנוכחי ולמצוא להם את הפתרון האידיאלי עבורם, פתרון שיוביל לשיניים לבנות ונוצצות לאחר הטיפול.

ישנן דרכים שונות להלבנה שיניים וכפי שציינו ישנה אפשרות לבצע את המלאכה באמצעות הבהרה של השיניים המקוריות או באמצעים מלאכותיים כגון שתלים או ציפויי חרסינה המתלבשים על חזית השן ומעניקים להם מראה בוהק.

הלבנת שיניים בירושלים כך נראות תוצאות הלבנת השיניים אצלנו במרפאה

הלבנת שיניים בירושלים בלייזר במרפאתו של ד"ר יואב אורבך

הלבנת שיניים בירושלים במרפאת יואב אורבך נעשית באמצעות שימוש במכונת לייזר חדשנית לצורך ההלבנה.

הלבנת שיניים בלייזר היא ממוקדת יותר ומובילה לתוצאות מרשימות יותר מכל האלטרנטיבות הקיימות.

כמו כן, אנו רואים ברפואת שיניים אסתטית ערך עליון ומציעים מגוון רחב של פתרונות אסתטיים מתקדמים לכל צורך, וזאת מבלי לפגוע בפונקציונליות ובתפקוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, לברר אודות טיפולי השיניים השונים המתאימים לכם ולבצע הלבנת שיניים בלייזר אצל המומחים בתחום.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.