חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות ד״ר ברוך היין

ד"ר ברוך היין הוא בוגר בית הספר לרפואת שיניים בהדסה של האוניברסיטה העברית. בתום לימודיו ד"ר היין התבקש להישאר בפקולטה כמדריך קליני בשיקום הפה. בנוסף, ד"ר היין הוא בוגר התוכנית לרפואת שיניים מתקדמת של המחלקה לשיקום הפה בהדסה (Advanced General Practitioners Program-AGPP) בה הוא חידד את יכולותיו בהענקת טיפולי שיניים מקיפים בתחום האסתטיקה ושיקום הפה.

ד"ר היין מאמין בהענקת טיפול חדשני ומקיף אשר מתמקד בצרכים האינדיוידואלים של כל מטופל ומטופל. ד"ר היין דוגל בגישה אשר רואה את הטיפול הדנטלי כחלק ממכלול בריאותו הכללית של המטופל. כחלק מגישה זו, ד"ר היין מטפל בבעיות נחירה ודום נשימה בשינה (Sleep Apnea) אשר קשורות קשר הדוק לתפקודי הפה והשיניים. ד"ר היין מוודא שכל מטופל מקבל את הפיתרון הכי נוח ומתאים עבורו על מנת לאפשר שינה טובה ולילה טוב למטופל ולבני זוגם.

ד"ר היין ממשיך ללמוד ולהתעדכן כל הזמן על מנת לשלב טכנולוגיות ושיטות עבודה חדשניות בטיפולים הסדירים. החדשנות הזו מאפשרת מתן טיפול דנטלי ברמה הכי גבוהה שרק אפשר. ד"ר היין הוא חבר מן המניין של מרכז Spear ללימודי המשך ברפואת שיניים אשר באריזונה, ארה"ב. בלימודים שם הוא מתמקד בטיפול שיניים קוסמטי ושיקומי בשיטה מולטידיציפלינארית.

עם ידע מעמיק ועדכני, ביצוע קפדני ומדוייק וגישה נעימה ועדינה, ד"ר היין הוא הרופא המושלם על מנת להשיב לכם את הבריאות הדנטלית ולתת לכם את החיוך המושלם עליו תמיד חלמתם. מטופלים רבים בוחרים בטיפול אשר משלב גז צחוק על מנת להנעים עוד יותר את הטיפול.

ד"ר היין הוא חבר באיגוד האירופי לרפואת שינה (European Academy of Sleep Medicine) וכן באיגוד האירופי לרפואת שינה דנטלית (European Academy of Sleep Dentistry). לד"ר היין ניסיון נרחב בטיפול בנחירות ודום נשימה בשינה באמצעות התקן דנטלי.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.