חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה משפיע על מחיר שתלים דנטליים?

מחיר של שתלים דנטליים יכול לתעתע ולבלבל רבים ולמרבה הצער, אנו במרפאת יואב אורבך בירושלים רואים יותר ויותר חולים אשר באים להערכה מחודשת לאחר שהשקיעו כסף בפתרונות המציעים "השתלות" זולות יותר של הפה במקום אחר. כמובן שרק כעבור 2-3 שנים, לאחר ההתפכחות מהאשליה, הם מגלים כי הם זקוקים לניתוחים, שחזורים וטיפולים מקיפים ויקרים. לכן, אני רוצה לנצל את הבמה ולהסביר את העלות האמיתית של שתלים דנטליים, ולמה השקעה מעט גבוהה יותר בהתחלה היא בעצם הפתרון הזול ביותר לטווח הארוך.

מחיר של שתלים דנטליים

מחיר שתל דנטלי בישראל

חולים אשר זקוקים לשתל דנטלי נוטים לעתים קרובות לתפוס את הטיפולים כיקרים אך שוכחים לקחת בחשבון את התמורה. התשואה על ההשקעה יכולה להיות לכל החיים.

אם נבצע הקבלה גסה ונבחן את ההוצאות של רב הישראלים על רכבים, הרי שמדובר בהשקעה עצומה לכלי שעתיד לשרת אותם בממוצע 3-3.5 שנים, בעוד שהשקעה בשתלים דנטליים היא לטווח ארוך ומשפיעה מאוד על איכות החיים ועל בריאות הפה. מחיר של שתל איכותי יתגמד ביחס לפונקציונליות שהוא יספק, לחיוך האטרקטיבי שהוא יעניק וכמובן לאיכות החיים המשופרת.

ההשקעה הראשונית בשתלים באיכות גבוהה, הממוקמים בעזרתו האדיבה של רופא שיניים מיומן ומנוסה בשתלים, יחד עם כתר לשיניים שיעטר את השתל, עתידה להישאר אתכם לאורך כל החיים ויכולה להיות ההשקעה המשתלמת ביותר שעשיתם בימי חייכם.

עלות של שתל דנטלי נגזרת כמובן מסוג השתל ואיכותו (פרטים בהמשך), מבנה לשתל, כתר המכסה את השתל, מיקום השתל, אורך הטיפול והמורכבות שלו, מצבם ההתחלתי של השיניים, וכמובן איכות טכנאי השיניים ממנו מוזמן השתל.

לדוגמה, מחיר של שתל בדרך כלל ינוע בין 2,500-3,500 כתלות בסוג השתל. מרפאת השיניים שלנו בירושלים מציעה שתלי פרימיום מחברות מובילות באירופה או שתלים ישראליים מצוינים שמשווקים בכל רחבי העולם. כמובן ששתלי פרימיום יקרים יותר. ההבדל העיקרי הוא הפירמה והניסיון ארוך השנים של חברות הפרימיום שמשרתות את הרופאים ומלוות אותם כבר מעל 40 שנה… 

עלות הכתר שעל גבי השתל הוא כ-3,000 ש"ח, מיכוון שישנם שינויים בסיסיים בכתר על גבי שתל  לעומת כתר על גבי שן. במידה והכתר הינו זרקוניה (כתר לא בסיס מתכת) שעלותו גבוהה יותר בד"כ, במרפאתנו עלות השיקום עדיין לא תשתנה.

*מבנה -זהו החלק המחבר בין הכתר לשתל, מחירו תלוי במורכבות המקרה ובצורך הספציפי שלו, מחיר מבנה לשתל ועיבודו על ידי המעבדה נע בין 750-1,750 ש"ח.

מחיר של שתל דנטלי איכותי

 

על אילו שתלים כדאי לשלם מחיר גבוה יותר?

שתל איכותי מחברת שתלים בעלת מוניטין בינלאומי ובעלת אישורי FDA ו- CE, הוא האסמכתא הטובה ביותר לכך שבחרתם נכון. שתלים איכותיים אשר עומדים בפרוטוקולים קפדניים של סטריליות וניקיון, בשילוב עם מרפאה מיומנת וטכנאי שיניים ברמה גבוהה, יוסיפו ערך מוסף לטיפול ויגבירו מאוד את סיכוי ההצלחה ואורך חייו של השתל. לכן, מחיר שתלים דנטלייים איכותיים, גם אם גבוה במקצת מהאחרים, אכן משתלם לטווח הארוך.

 

אנטומיה של שתל דנטלי

 

חשוב מאוד לדעת שפרוטוקולי הטיפול באמצעות שתלים הם לא כמו הפרוטוקולים הפשוטים של הרכבת כתרים והם הרבה יותר מורכבים מאלו הקשורים להתקנת תותבות. עיבוד הטיטניום שמשמש לייצר את השתל הדנטלי. ניקויו וטיפולים מיוחדים לפני השטח של השתל, להאצת זמן הריפוי והקליטה שלו בעצם, כגון בשתלי הפרימיום של שטראומן ונובל, חיטוי ובקרת איכות חסרת פשרות, הם רק חלק קטן של המשוואה, אשר בהחלט יכול להוסיף למחיר של השתל.

ההיבט הכירורגי של הטיפול, אשר מתבצע כראוי על ידי רופא שיניים מומחה להשתלות, דורש תכנון כירורגי המתבצע באמצעות תוכנות תלת מימד ייעודיות (המאפשרות לבצע הדמיה כמעט מלאה של תהליך ההשתלה). "הזירה" הכירורגית נערכת כמו חדר ניתוח בבית החולים, וכל זאת על מנת לוודא שקיימים כל התנאים הטובים ביותר על מנת שהשתל ישתלב נכון בפה ויתפקד במשך שנים רבות בסביבה התובענית של הפה. 

 

מחיר שתלים

 

שלב התכנון של ההליך יכול בקלות לקחת למעלה משעה עבור הרופא. כמו כן, אני בגאווה יכול לספר לחולים שלי כי ביצעתי את הניתוח שלהם (כמעט בשלמותו) כבר מספר פעמים באמצעות ההדמיה, כך שלשלב הפרקטי אני מגיע מוכן מתמיד.

שתלים המספקים תוצאות אסתטיות אידאליות

כולנו רוצים שהשיניים שלנו יראו טבעי להפליא, וזה יכאב לנו מאוד אם אחרי כל הזמן, הכסף והמאמץ, התוצאה תהיה פחות ממושלמת.

כדי להשיג את התוצאה המושלמת יש צורך בסורק תלת מימדי איכותי, סריקה מקיפה ואמצעים מתקדמים נוספים שיתרמו את חלקם לתהליך הסופי. כל הגורמים יחד עם טכנאי שיניים נמרץ וקפדן שיורד לפרטים הקטנים מייצרים לנו את הכתר הנכסף, שכבה אחר שכבה, ונותנים את הנגיעה האחרונה לעבר התוצאה המושלמת בחלל הפה..

מחיר של שתלים במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך

אנחנו במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר יואב אורבך מתנגדים נמרצות לשימוש בחומרים זולים שאינם עומדים בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים. אנחנו לא מעגלים פינות ולא חוסכים גם באמצעים הנוספים שתומכים לנו בהשתלות השיניים, כגון: השתלות מונחות מחשב, סדים כירורגיים, חומרים כגון ממברנות, ותחליפי עצם איכותיים ביותר.

בחישוב לטווח הארוך ההפרשים בעלויות החומרים הללו מתגמדים לנוכח הסיכונים הפוטנציאליים שעלולים להתרחש עקב השימוש בחומרים באיכות ירודה.

 

אנחנו מחויבים ל:

איכות ברמה הגבוהה ביותר

תודעת שירות יוצאת מגדר הרגיל

אסתטיקה חסרת פשרות

נוחות מקסימלית

עמידות השתלים לאורך שנים

 

במרפאת השיניים בירושלים של ד"ר אורבך, אנחנו מצליחים לבצע טיפול מקיף בשתלים דנטליים למטופלים בכל רמת הכנסה.

 

שתלים דנטליים מושלמים
בסופו של יום אנחנו שואפים למטופלים מחייכים חיוך בוהק

 

למנהלת האדמנסטרטיבית שלנו יש ניסיון רב בהסדרת המימון, אפילו לטיפולים הנרחבים והמתוחכמים ביותר. אנו מציעים 2 אפשרויות שונות למימון חוץ בנקאי, אפשרויות המציעות גמישות מירבית ופריסת תשלומים באשראי ללא ריבית. במקרים רבים, טיפול שיניים יכול להתחלק למספר שלבים, וזאת על מנת להעמיד את הצרכים של המטופל בראש סדר העדיפויות. אין זה יוצא דופן לגבש תכנית טיפולים הנפרסת לתקופה של מספר חודשים עד שנים כך שמחיר של שתלים דנטליים יהיה גם משתלם וגם לא יהווה נטל כלכלי גדול מדי עבור המטופל.

האמונה האמיתית שלנו היא שלמרות שקהל המטופלים שלנו עשוי לשלם עלות ראשונית מעט גבוהה יותר עבור הטיפול האיכותי שהם מקבלים, כך גם התמורה תהיה בהתאם לכך ובטווח הארוך יוצא שכרם כרווח משמעותי.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף על אפשרויות הטיפול ועל מחיר שתל דנטלי במרפאת השיניים של ד"ר יואב אורבך בירושלים.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.