חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרפאת השיניים בירושלים

מי אנחנו:

מרפאת TED (טד) בניהולו של ד"ר יואב אורבך הינה מרפאת שיניים בירושלים הרואה את הצרכים והרצונות של קהל הלקוחות ועושה כל שביכולתה על מנת לתת להם מענה אידיאלי, הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה אסתטית.

אנו מאמינים בטיפול מקיף, ומרגישים שזו הזכות של כל אחד ואחת לדעת מהו הטיפול הטוב ביותר עבורם.
אם זה הביקור הראשון שלכם במרפאתו של ד"ר אורבך בירושלים, תתבקשו למלא שאלון רפואי מפורט כדי שנוכל להכיר אתכם קצת יותר טוב ולהתאים את הטיפול לצרכים הספציפיים שלכם.
ד"ר אורבך יחל בבדיקת בריאות השיניים והמלצות לטיפול, וכן יבצע סקירה מקדימה לסרטן הפה שהוא מבצע באופן שגרתי לכל מטופליו.

במידת הצורך נבצע צילומי רנטגן דיגיטליים, נא ליידע את ד"ר אורבך או את כל אחד מחברי הצוות שלנו אם הנך בהריון או אם אתם חוששים מצילומי רנטגן או כל טיפול שיניים אחר, וכן במקרים של רגישות לתרופות כלשהן.

ד"ר אורבך יציג בפניכם תוכנית טיפולית מלאה, המותאמת במיוחד עבורכם. לאחריה יערך דיון אודות הדרך האחראית ביותר לביצוע הטיפול תוך התחשבות בכל הצרכים השונים שלכם.

אל תהססו לשאול אותנו כל שאלה שמתעוררת. אנחנו רוצים לוודא שאתם מרגישים בטוחים ונינוחים לחלוטין לפני התחלת הטיפול.

הצורך לחיוך מושלם לעולם לא היה פשוט יותר!

טיפולי השיניים השונים:

מרפאת יואב אורבך בירושלים מבצעת ומעניקה מגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים: החל מטיפולי שיניים קלאסיים כגון עקירות, טיפולי שורש, טיפולי חניכיים וכל טיפולי שיקום הפה, ועד טיפולים מתקדמים של השתלות שיניים, הרכבת כתרים, הרמות סינוס, יישור שיניים בלתי נראה, הלבנות שיניים ועוד טיפולי שיניים חדשניים שעושים בימים אלה עלייה ארצה מארצות הברית.
בנוסף, מרפאתו של ד"ר יואב אורבך מאפשרת לכם לבצע גם טיפולי אסתטיקה מתקדמים המשלבים בין עור הפנים וחלל הפה: מילוי קמטים, זריקות להעלמת קמטים ועוד מגוון טיפולים אסתטיים.

תשלום עבור טיפולי השיניים:

התשלום יתבצע במועד מתן השירות המתקיים במרפאת השיניים בירושלים. ניתן לשלם בכל אחד מהאמצעים הבאים: מזומנים, צ'קים, ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס.
כאשר יש צורך בטיפול שיניים נרחב או כאשר מדובר בביטוח שיניים, ניתן לבצע הסדרים כספיים עם מנהלת המשרד שלנו, יחד נבנה הסדר תשלום המתאים לצרכים שלכם.
אל תהססו לשאול על הסדרי המימון שלנו. הדאגה העיקרית שלנו היא בריאות השיניים שלכם, ובוא בעת אנו רגישים לצרכים הפיננסיים שלכם.

ביטוח עבור טיפולי שיניים:

המשרד שלנו ימלא את כל הטפסים הדרושים עבור הביטוח שלכם. עם זאת, אנו מזכירים לך כי פוליסת הביטוח שלך היא הסכם בינך לבין חברת הביטוח שלך, לא בין חברת הביטוח שלך למשרד שלנו.
אנחנו לא יכולים להבטיח שום כיסוי משוער, אבל אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לאפשר לכם לממש את זכויותיכם.
אם ברצונכם לדעת מהו הכיסוי הצפוי שלכם, נמלא עבורכם טופס התייעצות מקדימה. חברת הביטוח בד"כ שולחת תגובה מפורטת תוך 4-6 שבועות.

ביטולים:

אם אינכם יכולים להגיע לתור במרפאת השיניים שכבר נקבע עקב נסיבות שאינן בשליטתכם, אנא פנו אלינו לפחות 48 שעות מראש, ואנו נשתדל לקבוע פגישה חדשה תוך שבועיים.

שאלות:

אם יש לכם שאלות נוספות אנא צרו איתנו קשר. מרפאת שיניים בירושלים עם זמינות גבוהה מאוד, אתם מוזמנים להתקשר לאיילה במספר 052-604-3299 או לשלוח לנו מייל לכתובת drorbachoffice@gmail.com.

אנחנו מצפים מאוד לפגוש אתכם ולסייע לכם להרגיש נפלא ולהיראות מדהים!

להורדת קובץ עם מידע נוסף על המרפאה, לחץ כאן.

תפריט נגישות

יש דברים שלא כדאי לחכות איתם..
       התקשרו עכשיו, או השאירו פרטים
ותתחילו לחייך.